Pregled bibliografske jedinice broj: 1125461
Imaju li učenici u Republici Hrvatskoj ujednačena postignuća u PISA istraživanju neovisno o županiji iz koje dolaze?
Imaju li učenici u Republici Hrvatskoj ujednačena postignuća u PISA istraživanju neovisno o županiji iz koje dolaze?, 2020. (izvještaj).
CROSBI ID: 1125461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imaju li učenici u Republici Hrvatskoj
ujednačena postignuća u PISA istraživanju
neovisno o županiji iz koje dolaze?
(Do Students in the Republic of Croatia Have
Even Achievements in the PISA Study Regardless
of the Counties They Come From?)
Autori
Markočić Dekanić, Ana ; Markuš Sandrić, Marina ; Gregurović, Margareta
Izvornik
U FOKUSU Br. 4
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
2020
Ključne riječi
PISA 2018 ; PISA 2015 ; županije RH ; čitalačka pismenost ; matematička pismenost ; prirodoslovna pismenost
(PISA 2018 ; PISA 2015 ; counties of the Republic of Croatia ; reading literacy ; mathematical literacy ; science literacy)
Sažetak
“U FOKUSU” je tematski serijal NCVVO-a posvećen analizama podataka prikupljenih međunarodnim i nacionalnim istraživanjima u obrazovanju te novostima iz područja odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj i svijetu. U ovom se broju analiziraju postignuća učenika u sva tri područja pismenosti PISA istraživanja iz ciklusa 2015 i 2018, te se postignuti rezultati uspoređuju među županijama RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Nacionalni centar