Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125461

Imaju li učenici u Republici Hrvatskoj ujednačena postignuća u PISA istraživanju neovisno o županiji iz koje dolaze?


Markočić Dekanić, Ana; Markuš Sandrić, Marina; Gregurović, Margareta
Imaju li učenici u Republici Hrvatskoj ujednačena postignuća u PISA istraživanju neovisno o županiji iz koje dolaze?, 2020. (izvještaj).


CROSBI ID: 1125461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imaju li učenici u Republici Hrvatskoj ujednačena postignuća u PISA istraživanju neovisno o županiji iz koje dolaze?
(Do Students in the Republic of Croatia Have Even Achievements in the PISA Study Regardless of the Counties They Come From?)

Autori
Markočić Dekanić, Ana ; Markuš Sandrić, Marina ; Gregurović, Margareta

Izvornik
U FOKUSU Br. 4

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj

Godina
2020

Ključne riječi
PISA 2018 ; PISA 2015 ; županije RH ; čitalačka pismenost ; matematička pismenost ; prirodoslovna pismenost
(PISA 2018 ; PISA 2015 ; counties of the Republic of Croatia ; reading literacy ; mathematical literacy ; science literacy)

Sažetak
“U FOKUSU” je tematski serijal NCVVO-a posvećen analizama podataka prikupljenih međunarodnim i nacionalnim istraživanjima u obrazovanju te novostima iz područja odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj i svijetu. U ovom se broju analiziraju postignuća učenika u sva tri područja pismenosti PISA istraživanja iz ciklusa 2015 i 2018, te se postignuti rezultati uspoređuju među županijama RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Nacionalni centar


Citiraj ovu publikaciju:

Markočić Dekanić, Ana; Markuš Sandrić, Marina; Gregurović, Margareta
Imaju li učenici u Republici Hrvatskoj ujednačena postignuća u PISA istraživanju neovisno o županiji iz koje dolaze?, 2020. (izvještaj).
Markočić Dekanić, A., Markuš Sandrić, M. & Gregurović, M. (2020) Imaju li učenici u Republici Hrvatskoj ujednačena postignuća u PISA istraživanju neovisno o županiji iz koje dolaze?. U FOKUSU Br. 4. Izvještaj.
@unknown{unknown, author = {Marko\v{c}i\'{c} Dekani\'{c}, Ana and Marku\v{s} Sandri\'{c}, Marina and Gregurovi\'{c}, Margareta}, year = {2020}, keywords = {PISA 2018, PISA 2015, \v{z}upanije RH, \v{c}itala\v{c}ka pismenost, matemati\v{c}ka pismenost, prirodoslovna pismenost}, title = {Imaju li u\v{c}enici u Republici Hrvatskoj ujedna\v{c}ena postignu\'{c}a u PISA istra\v{z}ivanju neovisno o \v{z}upaniji iz koje dolaze?}, keyword = {PISA 2018, PISA 2015, \v{z}upanije RH, \v{c}itala\v{c}ka pismenost, matemati\v{c}ka pismenost, prirodoslovna pismenost} }
@unknown{unknown, author = {Marko\v{c}i\'{c} Dekani\'{c}, Ana and Marku\v{s} Sandri\'{c}, Marina and Gregurovi\'{c}, Margareta}, year = {2020}, keywords = {PISA 2018, PISA 2015, counties of the Republic of Croatia, reading literacy, mathematical literacy, science literacy}, title = {Do Students in the Republic of Croatia Have Even Achievements in the PISA Study Regardless of the Counties They Come From?}, keyword = {PISA 2018, PISA 2015, counties of the Republic of Croatia, reading literacy, mathematical literacy, science literacy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font