Pregled bibliografske jedinice broj: 1125378
Lutkarski film
Lutkarski film, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1125378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lutkarski film
(Puppet film)
Autori
Grubušić-Čabo, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.09
Godina
2015
Stranica
30
Mentor
Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Ključne riječi
medij ; film ; animirani ; dijete
(media ; movie ; animated ; puppet ; child)
Sažetak
Mediji ili sredstva komunikacije su sredstva kojima se usmeno ili pismeno priopćavaju poruke na posredan način. Danas su mediji temeljni izvor informacija, znanja, kulture i zabave ; bitna sastavnica svakog života. Pod medijem, kao elementom komunikacije, treba podrazumijevati svako sredstvo čijim se djelovanjem ostvaruje komuniciranje, čije su pretpostavke, motivi, sadržaj, efekti i posljedice u manjoj ili večoj mjeri određeni samim medijem. Pojam "filmsko" podrazumijeva svaki fenomen koji pripada auditivnom i/ili vizualnom doživljaju onoga koji gleda. Tri su filmska roda: dokumentarni, igrani i animirani. Dokumentarni film je onaj koji se oslanja na događaje koji su se dogodili u zbilji, prikazuje stvarne ljude u njihovim životnim situacijama. Igrani film obilježavaju izmišljeni događaji osobe i radnja. Animirani se razlikuje od prethodna dva po tome što u njemu ne postoje ljudski glumci već animirani likovi. Filmska animacija djetetu se nameće već od rane dobi. Film im omogućava da se susretnu sa situacijama koje do sad nisu doživjeli, da promatraju i razmišljaju o situacijama s kojima su se susreli. Lutkarski film je vrsta animiranog filma koji se oživljavaju u tu svrhu načinjene lutke od drveta, žice, plastike, stakla ili kakvog drugog materijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)