Pregled bibliografske jedinice broj: 1125367
Crtani film
Crtani film, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1125367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Crtani film
(Cartoon)
Autori
Tomasović, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.09
Godina
2015
Stranica
32
Mentor
Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Ključne riječi
crtani film ; mediji ; Walt Disney ; Zagrebačka škola animiranog filma ; uloga odgajatelja
(cartoon ; media ; Walt Disney ; Zagreb School of Animated Film ; kindergaden educator's role)
Sažetak
Crtani film je oblik filmske umjetnosti. Spada u skupinu animiranih filmova. Tehnikom snimanja ''sličica po sličica'', odnosno uzastopnim snimanjem pojedinačnih sličica nastaje animirani odnosno crtani film. Kasnije, tehnikom filmske projekcije, stvara se iluzija, neživo postaje živo. Crtani film još se naziva ''osma umjetnost''. Mediji danas imaju važnu ulogu u našim životima. Svakodnevno smo im izloženi i ne moguće ih je zaobići. Djeca danas odrastaju, žive i uče u takvom okruženju i na taj način se, još od malih nogu, susreću s crtanim filmom. Povijest nastanka animiranog filma seže u daleke 20-te godine kada je dvanaestogodišnji dječak, umjetničkog imena Walt Disney, krenuo u ostvarivanje svog sna. Filmska animacija u Hrvatskoj također ima dugu povijest. Skupina autora, Disneyjevih sljedbenika, odlučila je osnovati Zagrebačku školu animiranog filma u težnji za stvaranjem nove animacijske koncepcije. Neki od najpoznatijih crtanih filmova, na kojima treba zahvaliti Zagrebačkoj školi crtanog filma jesu: Baltazar, Palčić, Čudnovate zgode šegrta Hlapića, Otok Largo, Čudesna šuma, Čarobnjakov šešir i mnogi drugi. Crtani film, sa svim svojim elementima, ima velik utjecaj da djecu te utječe na razvoj određenih funkcija. Dijete razvija govor, osjećaje, maštu i kreativnost. Uloga odgajatelja je da odabere kvalitetan crtani film koji je djetetu primjeren
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu