Pregled bibliografske jedinice broj: 1124753
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni lutke u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni lutke u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 1124753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i studenata završne godine
učiteljskog studija o primjeni lutke u nastavi
Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave
(Attitudes of teachers and students of the final
year of teacher education towards puppet as a
useful teaching tool in Croatian language classes)
Autori
Mihalj, Emanuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
25.09
Godina
2020
Stranica
58
Mentor
Ivana Odža
Ključne riječi
lutka, lutkarstvo, dijete, primjena lutke u nastavi, nastava Hrvatskoga jezika
(puppets, puppetry, child, application of puppets in education, Croatian language teaching,)
Sažetak
Lutka je prvi dječji prijatelj, stoga je samorazumljiv njezin kreativni potencijal. Cilj je ovoga rada ispitati u kojoj mjeri učitelji primjenjuju lutku u razrednoj nastavi, osobito u nastavi Hrvatskoga jezika te kakvo je njihovo stajalište o učinkovitosti iste. Istraživanje je provedeno i među studentima završne godine učiteljskoga studija, čime se nastojala utvrditi korelacija između stavova učitelja i onih koji će to ubrzo postati. U istraživanju su sudjelovala 34 učitelja te 48 studenata završne (5.) godine učiteljskoga studija. Dobiveni rezultati potvrdili su da učitelji rijetko koriste lutku u nastavi, a studenti završnih godina slabo su upoznati s primjenom lutke u nastavnoj praksi. Takvi rezultati, naslonjeni na teorijska uporišta na koja se istraživanje naslanja, mogu se promatrati i kao poticaj za razbijanje predrasuda o poteškoćama primjene lutke u nastavi. Nadalje, radom se učiteljima i studentima nastoje približiti saznanja o prednostima i različitim mogućnostima primjene lutke u nastavi, posebice u nastavi Hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski