Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1124753

Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni lutke u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave


Mihalj, Emanuela
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni lutke u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij, Split


CROSBI ID: 1124753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni lutke u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave
(Attitudes of teachers and students of the final year of teacher education towards puppet as a useful teaching tool in Croatian language classes)

Autori
Mihalj, Emanuela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij

Mjesto
Split

Datum
25.09

Godina
2020

Stranica
58

Mentor
Ivana Odža

Ključne riječi
lutka, lutkarstvo, dijete, primjena lutke u nastavi, nastava Hrvatskoga jezika
(puppets, puppetry, child, application of puppets in education, Croatian language teaching,)

Sažetak
Lutka je prvi dječji prijatelj, stoga je samorazumljiv njezin kreativni potencijal. Cilj je ovoga rada ispitati u kojoj mjeri učitelji primjenjuju lutku u razrednoj nastavi, osobito u nastavi Hrvatskoga jezika te kakvo je njihovo stajalište o učinkovitosti iste. Istraživanje je provedeno i među studentima završne godine učiteljskoga studija, čime se nastojala utvrditi korelacija između stavova učitelja i onih koji će to ubrzo postati. U istraživanju su sudjelovala 34 učitelja te 48 studenata završne (5.) godine učiteljskoga studija. Dobiveni rezultati potvrdili su da učitelji rijetko koriste lutku u nastavi, a studenti završnih godina slabo su upoznati s primjenom lutke u nastavnoj praksi. Takvi rezultati, naslonjeni na teorijska uporišta na koja se istraživanje naslanja, mogu se promatrati i kao poticaj za razbijanje predrasuda o poteškoćama primjene lutke u nastavi. Nadalje, radom se učiteljima i studentima nastoje približiti saznanja o prednostima i različitim mogućnostima primjene lutke u nastavi, posebice u nastavi Hrvatskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Odža (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

zir.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mihalj, Emanuela
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni lutke u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij, Split
Mihalj, E. (2020) 'Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni lutke u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihalj, Emanuela}, year = {2020}, pages = {58}, keywords = {lutka, lutkarstvo, dijete, primjena lutke u nastavi, nastava Hrvatskoga jezika}, title = {Stavovi u\v{c}itelja i studenata zavr\v{s}ne godine u\v{c}iteljskog studija o primjeni lutke u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave}, keyword = {lutka, lutkarstvo, dijete, primjena lutke u nastavi, nastava Hrvatskoga jezika}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihalj, Emanuela}, year = {2020}, pages = {58}, keywords = {puppets, puppetry, child, application of puppets in education, Croatian language teaching,}, title = {Attitudes of teachers and students of the final year of teacher education towards puppet as a useful teaching tool in Croatian language classes}, keyword = {puppets, puppetry, child, application of puppets in education, Croatian language teaching,}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font