Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1124279

Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni stripa u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave


Karađole, Ana
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni stripa u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij, Split


CROSBI ID: 1124279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni stripa u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave
(Attitudes of teachers and students of the final year of teacher education towards comics as a useful teaching tool in Croatian language classes)

Autori
Karađole, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij

Mjesto
Split

Datum
24.09

Godina
2020

Stranica
62

Mentor
Ivana Odža

Ključne riječi
stripovi, podučavanje, nastava Hrvatskoga jezika, kurikul
(comics, teaching, Croatian language, curriculum)

Sažetak
Strip je često osporavan u radu s djecom te je nedovoljno prepoznata njegova metodička vrijednost. Posljedica je toga nedovoljna zastupljenost stripa u nastavnome procesu. Cilj je provedenoga istraživanja utvrditi stav učitelja i studenata završne godine učiteljskoga studija o stripu kao korisnom nastavnom sredstvu na kojega učenici pozitivno reagiraju, ali nedovoljno zastupljenom u radu s djecom. U istraživanju je sudjelovalo 50 učitelja te 45 studenta završne (5.) godine učiteljskoga studija. Rezultati istraživanja potvrdili su da ne postoji statistička razlika u stavovima ispitanika o stripu kao korisnom metodičkom sredstvu u nastavi Hrvatskoga jezika koje zbog nedostatka vremena, motiviranosti učitelja ili nekog drugog razloga nije dovoljno zastupljeno u nastavnom procesu. U odgovorima studenata i učitelja o korištenju stripa u pojedinim područjima nastave Hrvatskoga jezika utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike. Učitelji većinski smatraju da je strip prikladan u pojedinim područjima Hrvatskoga jezika poput književnosti i medijske kulture, dok studenti smatraju kako se strip može implementirati u gotovo sva nastavna područja Hrvatskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Odža (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.ffst.unist.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Karađole, Ana
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni stripa u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij, Split
Karađole, A. (2020) 'Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni stripa u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kara\djole, Ana}, year = {2020}, pages = {62}, keywords = {stripovi, podu\v{c}avanje, nastava Hrvatskoga jezika, kurikul}, title = {Stavovi u\v{c}itelja i studenata zavr\v{s}ne godine u\v{c}iteljskog studija o primjeni stripa u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave}, keyword = {stripovi, podu\v{c}avanje, nastava Hrvatskoga jezika, kurikul}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kara\djole, Ana}, year = {2020}, pages = {62}, keywords = {comics, teaching, Croatian language, curriculum}, title = {Attitudes of teachers and students of the final year of teacher education towards comics as a useful teaching tool in Croatian language classes}, keyword = {comics, teaching, Croatian language, curriculum}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font