Pregled bibliografske jedinice broj: 1124279
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni stripa u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave
Stavovi učitelja i studenata završne godine učiteljskog studija o primjeni stripa u nastavi Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 1124279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i studenata završne godine
učiteljskog studija o primjeni stripa u nastavi
Hrvatskoga jezika unutar razredne nastave
(Attitudes of
teachers and students of the final year of teacher
education towards comics as a useful teaching tool
in Croatian language classes)
Autori
Karađole, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet/Odsjek za učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
62
Mentor
Ivana Odža
Ključne riječi
stripovi, podučavanje, nastava Hrvatskoga jezika, kurikul
(comics, teaching, Croatian language, curriculum)
Sažetak
Strip je često osporavan u radu s djecom te je nedovoljno prepoznata njegova metodička vrijednost. Posljedica je toga nedovoljna zastupljenost stripa u nastavnome procesu. Cilj je provedenoga istraživanja utvrditi stav učitelja i studenata završne godine učiteljskoga studija o stripu kao korisnom nastavnom sredstvu na kojega učenici pozitivno reagiraju, ali nedovoljno zastupljenom u radu s djecom. U istraživanju je sudjelovalo 50 učitelja te 45 studenta završne (5.) godine učiteljskoga studija. Rezultati istraživanja potvrdili su da ne postoji statistička razlika u stavovima ispitanika o stripu kao korisnom metodičkom sredstvu u nastavi Hrvatskoga jezika koje zbog nedostatka vremena, motiviranosti učitelja ili nekog drugog razloga nije dovoljno zastupljeno u nastavnom procesu. U odgovorima studenata i učitelja o korištenju stripa u pojedinim područjima nastave Hrvatskoga jezika utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike. Učitelji većinski smatraju da je strip prikladan u pojedinim područjima Hrvatskoga jezika poput književnosti i medijske kulture, dok studenti smatraju kako se strip može implementirati u gotovo sva nastavna područja Hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti