Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1124056

Strategiije aktivnog učenja nastavi prirode i društva


Letina, Alena
Strategiije aktivnog učenja nastavi prirode i društva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 1; 7-32 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1124056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategiije aktivnog učenja nastavi prirode i društva
(Active learning strategies in science and social studies classes)

Autori
Letina, Alena

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), 1; 7-32

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
odgovornost za učenje ; nastava usmjerena na učenika ; učestalost primjene ; učinkovitost
(efficiency, frequency of use, responsibility for learning, student centred teaching)

Sažetak
U ovom radu analiziraju se temeljna obilježja aktivnog učenja i njegove prednosti pri razvoju učeničkih kompetencija u odnosu na pasivno učenje i direktno poučavanje. Kako bi se ispitala njegova zastupljenost u nastavi prirode i društva, provedeno je istraživanje čiji je cilj bio ispitati učestalost primjene aktivnih oblika učenja, odnosno utvrditi najčešće i najrjeđe primjenjivane strategije učenja u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno na uzorku 118 učitelja razredne nastave Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Rezultati su pokazali da su strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva samo djelomično zastupljene te da su osobito rijetki aktivni oblici učenja uz primjenu suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije. Dobiveni rezultati upućuju na zaključak da je zastupljenost direktnog poučavanja u odnosu na aktivne oblike učenja još uvijek dominantna. Stoga je potrebno poraditi na promicanju primjene strategija aktivnog učenja u nastavi prirode i društva, osobito njenih temeljnih oblika, poput istraživački usmjerene nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Letina, Alena
Strategiije aktivnog učenja nastavi prirode i društva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 1; 7-32 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Letina, A. (2016) Strategiije aktivnog učenja nastavi prirode i društva. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (1), 7-32.
@article{article, author = {Letina, Alena}, year = {2016}, pages = {7-32}, keywords = {odgovornost za u\v{c}enje, nastava usmjerena na u\v{c}enika, u\v{c}estalost primjene, u\v{c}inkovitost}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Strategiije aktivnog u\v{c}enja nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {odgovornost za u\v{c}enje, nastava usmjerena na u\v{c}enika, u\v{c}estalost primjene, u\v{c}inkovitost} }
@article{article, author = {Letina, Alena}, year = {2016}, pages = {7-32}, keywords = {efficiency, frequency of use, responsibility for learning, student centred teaching}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Active learning strategies in science and social studies classes}, keyword = {efficiency, frequency of use, responsibility for learning, student centred teaching} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font