Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1123905

Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o održivom razvoju


Hadela, Jasmina; Nemet, Borna; Jurčević Lozančić, Anka
Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o održivom razvoju // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 169-189


CROSBI ID: 1123905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o održivom razvoju
(Attitudes of early and preschool education students towards sustainable development)

Autori
Hadela, Jasmina ; Nemet, Borna ; Jurčević Lozančić, Anka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju

Urednik/ci
Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2021

Raspon stranica
169-189

ISBN
978-953-361-018-4

Ključne riječi
obrazovanje za održivi razvoj ; obrazovne potrebe ; stavovi o održivom razvoju ; studenti Ranog i predškolskoga odgoja i obrazovanja ; vrijednost
(education for sustainable development ; attitudes towards sustainable development ; early and preschool education students ; values ; educational needs)

Sažetak
Kompetencije održivosti te pedagoške kompetencije odgojitelja bitne su pretpostavke za kvalitetan odgojno-obrazovni proces. U empirijskom dijelu rada prikazuje se istraživanje koje je imalo za cilj ispitati i analizirati stavove studenata Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o održivom razvoju te mogućnostima implementiranja problematike obrazovanja za održivi razvoj u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Rezultati istraživanja pokazuju kako studenti Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (N = 335) većinom imaju pozitivne stavove prema održivom razvoju. Najpozitivniji stav izrazili su prema društvenoj i obrazovnoj dimenziji održivoga razvoja, dok su stavovi prema okolišnoj dimenziji niži spram ostalih dimenzija, ali još uvijek pozitivni. Studenti visoko procjenjuju važnost obrazovanja za održivi razvoj te isto tako procjenjuju i važnost uloge odgojitelja u odgojno- obrazovnom radu za održivi razvoj. Međutim, niže je slaganje s tvrdnjom da imaju znanja i vještine za rad s djecom iz područja održivoga razvoja. S obzirom na rezultate dobivene ovim istraživanjem i teorijskim konceptima na kojima se ono temelji, opravdano je zaključiti da se studenti ne osjećaju dovoljno pripremljeni tijekom inicijalnoga obrazovanja za implementaciju održivoga razvoja, stoga se osjećaju manje kompetentnima, što upućuje na zaključak o potrebi znatnih promjena u obrazovnom kurikulu odgojitelja tijekom inicijalnoga obrazovanja i daljnjega profesionalnog usavršavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anka Jurčević Lozančić (autor)

Avatar Url Borna Nemet (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Hadela, Jasmina; Nemet, Borna; Jurčević Lozančić, Anka
Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o održivom razvoju // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 169-189
Hadela, J., Nemet, B. & Jurčević Lozančić, A. (2021) Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o održivom razvoju. U: Kovač, V., Rončević, N. & Gregorović Belaić, Z. (ur.) U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 169-189.
@inbook{inbook, author = {Hadela, Jasmina and Nemet, Borna and Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, year = {2021}, pages = {169-189}, keywords = {obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, obrazovne potrebe, stavovi o odr\v{z}ivom razvoju, studenti Ranog i pred\v{s}kolskoga odgoja i obrazovanja, vrijednost}, isbn = {978-953-361-018-4}, title = {Stavovi studenata ranog i pred\v{s}kolskog odgoja i obrazovanja o odr\v{z}ivom razvoju}, keyword = {obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, obrazovne potrebe, stavovi o odr\v{z}ivom razvoju, studenti Ranog i pred\v{s}kolskoga odgoja i obrazovanja, vrijednost}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Hadela, Jasmina and Nemet, Borna and Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, year = {2021}, pages = {169-189}, keywords = {education for sustainable development, attitudes towards sustainable development, early and preschool education students, values, educational needs}, isbn = {978-953-361-018-4}, title = {Attitudes of early and preschool education students towards sustainable development}, keyword = {education for sustainable development, attitudes towards sustainable development, early and preschool education students, values, educational needs}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font