Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1123695

Svrsishodnost nastave gramatike materinskoga jezika (na primjeru nastave sintakse)


Milas, Mate
Svrsishodnost nastave gramatike materinskoga jezika (na primjeru nastave sintakse) // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 13 (2015), 1; 59-90 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1123695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Svrsishodnost nastave gramatike materinskoga jezika (na primjeru nastave sintakse)
(The effect of mother tongue grammar teaching (in the example of syntax teaching))

Autori
Milas, Mate

Izvornik
Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture (1845-8793) 13 (2015), 1; 59-90

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nastava gramatike, nastava sintakse, svrsishodnost nastave gramatike, komunikacijska kompetencija
(grammar teaching, syntax teaching, the effectiveness of mother tongue grammar teaching, communicative competence)

Sažetak
U prvome se dijelu rada prezentira nekoliko eksperimentalnih istraživanja svrsishodnosti nastave gramatike materinskoga jezika, u kojima se, dakle, istraživao utjecaj nastave gramatike na razvoj komunikacijske kompetencije, tj. na razvoj učenikova govornoga i pismenog izražavanja na standardnome jeziku. Na osnovi rezultata tih istraživanja, u drugome se dijelu rada iznose konkretni prijedlozi za obradu određenih nastavnih tema iz sintakse, kojima je osnovna svrha utjecati na poboljšanje učenikova pismenog izražavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mate Milas (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Milas, Mate
Svrsishodnost nastave gramatike materinskoga jezika (na primjeru nastave sintakse) // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 13 (2015), 1; 59-90 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Milas, M. (2015) Svrsishodnost nastave gramatike materinskoga jezika (na primjeru nastave sintakse). Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 13 (1), 59-90.
@article{article, author = {Milas, Mate}, year = {2015}, pages = {59-90}, keywords = {nastava gramatike, nastava sintakse, svrsishodnost nastave gramatike, komunikacijska kompetencija}, journal = {Hrvatski : \v{c}asopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, knji\v{z}evnosti, govornoga i pismenoga izra\v{z}avanja te medijske kulture}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1845-8793}, title = {Svrsishodnost nastave gramatike materinskoga jezika (na primjeru nastave sintakse)}, keyword = {nastava gramatike, nastava sintakse, svrsishodnost nastave gramatike, komunikacijska kompetencija} }
@article{article, author = {Milas, Mate}, year = {2015}, pages = {59-90}, keywords = {grammar teaching, syntax teaching, the effectiveness of mother tongue grammar teaching, communicative competence}, journal = {Hrvatski : \v{c}asopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, knji\v{z}evnosti, govornoga i pismenoga izra\v{z}avanja te medijske kulture}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1845-8793}, title = {The effect of mother tongue grammar teaching (in the example of syntax teaching)}, keyword = {grammar teaching, syntax teaching, the effectiveness of mother tongue grammar teaching, communicative competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font