Pregled bibliografske jedinice broj: 1122803
Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti
Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti // Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskoga jezika Međimurske županije
Čakovec, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 1122803 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti
(From Reading Capacity to Reading Literacy)
Autori
Peti-Stantić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskoga jezika Međimurske županije
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 23.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
čitalačka pismenost, čitateljska sposobnost, učenje, kritičko mišljenje
(Reading literacy, Reading capacity, Learning, Critical Thinking)
Sažetak
U izlaganju se iznose neuralne pretpostavke svladavanja čitanja te se, uz razlikovanje čitača od čitatelja i čitalačke pismenosti od čitateljske sposobnosti, uočavaju problemi širine i dubine vokabulara. Kao rješenje se navode strategije i vježbe za proširivanje i produbljivanje vokabulara kojima se osigurava razumijevanje riječi za razumijevanje teksta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR/MEGACRO) (Peti-Stantić, Anita, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Anita Peti-Stantić
(autor)