Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1121616

Prezentacija prostora u mediju videoigara


Žganjar, Sara
Prezentacija prostora u mediju videoigara, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1121616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prezentacija prostora u mediju videoigara
(Presentation of Space in Video Game Medium)

Autori
Žganjar, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.06

Godina
2020

Stranica
64

Mentor
Galjer, Jasna

Ključne riječi
video igre, prezentacija prostora, virtualni prostor, BioShock, neoliberalizam, art deco, utopija
(cideo games, environmental storytelling, virtual space, BioShock, Neoliberalism, Art Deco, Utopia)

Sažetak
Videoigre danas čine jedno od najvećih i najbrže rastućih tržišta na svijetu te samim time zauzimaju sve važniji položaj unutar društvene, kulturne i umjetničke sfere. Kako se poimanje videoigara postupno mijenja od djetinje razbibrige prema zasebnom i samostalnom mediju koji može stajati uz bok drugih afirmiranih vizualnih medija, tako se širi i pripadajuće područje istraživanja. Na tom tragu u ovome radu razmatram prihvaćenost umjetničke dimenzije videoigara i mogućnosti konstrukcije i prezentacije virtualnog prostora na primjeru videoigre BioShock. U obzir ću uzeti kompleksni međuodnos gravidnih elemenata videoigre s ciljem ukazivanja na uzajamni međuodnos teorijskog i praktičnog oblikovanja prostora. Nadalje, analizirat ću filozofske i vizualne odabire pri oblikovanju imaginarnog svijeta Rapturea te kako se oni prenose u konkretni virtualni prostor. Pri tome ću uzeti u obzir utjecaj drugih umjetničkih praksi poput oblikovanja interijera i arhitekture koji se u mediju videoigara odražavaju uspostavom vizualne hijerarhije i određenju funkcionalnosti prostora. Na kraju rada zaključujem da je važno osvijestiti načine oblikovanja prostora videoigre i njihove višedimenzionalne odnose u svrhu valoriziranja videoigara kao samostalnog i jedinstvenog, sve prisutnijeg medija današnjice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasna Galjer (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Žganjar, Sara
Prezentacija prostora u mediju videoigara, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Žganjar, S. (2020) 'Prezentacija prostora u mediju videoigara', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ganjar, Sara}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {video igre, prezentacija prostora, virtualni prostor, BioShock, neoliberalizam, art deco, utopija}, title = {Prezentacija prostora u mediju videoigara}, keyword = {video igre, prezentacija prostora, virtualni prostor, BioShock, neoliberalizam, art deco, utopija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ganjar, Sara}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {cideo games, environmental storytelling, virtual space, BioShock, Neoliberalism, Art Deco, Utopia}, title = {Presentation of Space in Video Game Medium}, keyword = {cideo games, environmental storytelling, virtual space, BioShock, Neoliberalism, Art Deco, Utopia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font