Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1121520

Profesionalne kompetencije ravnatelja u razvoju kvalitete rada predškolskih ustanova


Kokanović, Tihana
Profesionalne kompetencije ravnatelja u razvoju kvalitete rada predškolskih ustanova, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1121520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profesionalne kompetencije ravnatelja u razvoju kvalitete rada predškolskih ustanova
(Professional competencies of principal in the development of quality of preschool institutions)

Autori
Kokanović, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
02.03

Godina
2021

Stranica
253

Mentor
Opić, Siniša

Ključne riječi
ravnatelj predškolske ustanove ; profesionalne kompetencije ; kvaliteta rada predškolske ustanove ; profesionalizacija ravnatelja
(preschool head teacher ; professional competence ; preschool work quality ; professionalization of the head teachers)

Sažetak
Rad se u teorijskom dijelu kroz sedam poglavlja usmjerava na profesionalne kompetencije i profesionalizaciju ravnatelja te problematizira taj proces u Republici Hrvatskoj. U empirijskom dijelu je postavljeno pet hipoteza, tri su potvrđene, jedna djelomično, dok jedna nije potvrđena. Za testiranje hipoteza primijenjen je univarijatni i multivarijatni kvantitativni pristup što je uključivalo deskriptivnu i inferencijalnu statistiku, parametrijske, neparametrijske i robusne testove, bootstrapping vrijednosti, bayesian procjene statističkih parametara i distribucija (loglikelihood, prior i posterior). Rezultatima se potvrdio značaj profesionalnih kompetencija ravnatelja predškolskih ustanova u razvoju kvalitete njezina rada. Zaključci koji proizlaze iz ovog rada ukazuju na nužno (re)definiranje uloge ravnatelja, reguliranje funkcije u profesiju te sustavno i kontinuirano osiguravanje njegova profesionalnog razvoja. Teorijskim razmatranjem doprinosi se boljem razumijevanju profesionalne djelatnosti ravnatelja predškolske ustanove kao kompleksnog pojma, u kojoj se zahtjeva profesionalni pristup na svim područjima njegovog djelovanja. U zaključnim razmatranjima ukazuje se na mogući doprinos rada te nedostatke i ograničenja istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tihana Kokanović (autor)

Avatar Url Siniša Opić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kokanović, Tihana
Profesionalne kompetencije ravnatelja u razvoju kvalitete rada predškolskih ustanova, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Kokanović, T. (2021) 'Profesionalne kompetencije ravnatelja u razvoju kvalitete rada predškolskih ustanova', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kokanovi\'{c}, Tihana}, year = {2021}, pages = {253}, keywords = {ravnatelj pred\v{s}kolske ustanove, profesionalne kompetencije, kvaliteta rada pred\v{s}kolske ustanove, profesionalizacija ravnatelja}, title = {Profesionalne kompetencije ravnatelja u razvoju kvalitete rada pred\v{s}kolskih ustanova}, keyword = {ravnatelj pred\v{s}kolske ustanove, profesionalne kompetencije, kvaliteta rada pred\v{s}kolske ustanove, profesionalizacija ravnatelja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kokanovi\'{c}, Tihana}, year = {2021}, pages = {253}, keywords = {preschool head teacher, professional competence, preschool work quality, professionalization of the head teachers}, title = {Professional competencies of principal in the development of quality of preschool institutions}, keyword = {preschool head teacher, professional competence, preschool work quality, professionalization of the head teachers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font