Pregled bibliografske jedinice broj: 1121322
Konceptualne poteškoće vezane uz električnu vodljivost čvrstih tvari
Konceptualne poteškoće vezane uz električnu vodljivost čvrstih tvari // XV. hrvatski simpozij o nastavi fizike : zbornik radova / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2021. str. 125-130 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1121322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualne poteškoće vezane uz električnu
vodljivost čvrstih tvari
(Conceptual difficulties related to the electrical
conduction in solids)
Autori
Erceg, Nataša ; Jelovica, Lejla ; Hrepić, Zdeslav ; Mešić, Vanes ; Karuza, Marin ; Aviani, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
XV. hrvatski simpozij o nastavi fizike : zbornik radova
/ Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2021, 125-130
ISBN
978-953-7178-23-9
Skup
15. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Online, 07.04.2021. - 08.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konceptualne poteškoće ; električna vodljivost ; čvrste tvari
(conceptual difficulties ; electrical conduction ; solids)
Sažetak
Razumijevanje koncepata vezanih uz električnu vodljivost čvrstih tvari započinje već u osnovnoj školi putem makroskopskih modela te se razvija sve do kvantnomehaničkih modela u okviru specijaliziranih kolegija, poput Fizike čvrstog stanja. Unatoč tome, edukacijska istraživanja ukazuju na brojne konceptualne poteškoće o spomenutom fenomenu, posebice kada se sagledavaju s razine mikroskopskih modela. Poznavanje učeničkih konceptualnih poteškoća može nastavnicima poslužiti za poticanje učeničkih rasprava i kreiranje kurikulumskih materijala s ciljem efektivnijeg korištenja mikroskopskog fizikalnog modela električne vodljivosti čvrstih tvari.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Sveučilište u Rijeci - Odjel za fiziku