Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1121123

L2 and Hearing Impairment: What do we know so far?


Tomić, Diana
L2 and Hearing Impairment: What do we know so far? // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja (2014) / Cergol Kovačević, Kristina ; Udier, Sanda Lucija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Srednja Europa, 2014. str. 102-102 (pozvano predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1121123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
L2 and Hearing Impairment: What do we know so far?

Autori
Tomić, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja (2014) / Cergol Kovačević, Kristina ; Udier, Sanda Lucija - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Srednja Europa, 2014, 102-102

ISBN
978-953-7963-09-5

Skup
28. međunarodni skup Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.04.2014. - 27.04.2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
oštećenja sluha, J2, izgovor
(hearing impairment, L2, pronunciation)

Sažetak
In this paper I will present a review of the literature regarding L2 and hearing impairment. There are severala factors contributing to the oral communication skills of the hearing impaired: the severity and age onset of the impairment, amplification type (cochlear implant or hearing aid), communication mode (spoken or sign language), cognitive factors and SES. The third factor relates to L2 research which can be divided into three subgroups: sign – oral language bilingual acquisition, acquisition of L2 in bilingual environments, usually in minority families, and research on SLL of the hearing impaired. The third subgroup is the least represented and focuses mostly on university level teaching of L2. Although the most important difficulty for hearing impaired L2 learners is speech perception, others are also identified: insufficient L1 knowledge, lack of adequate teaching materials, lack of environmental support (individualized programs or availability of a tutor) to name just a few. To overcome these difficulties in practice various strategies have been employed in teaching – extensive use of visual aids and technology being the most important. The paper ends with examples of good practice and analysis of hearing impaired SLL in Croatia.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Izlaganje je bilo dio Okruglog stola o poučavanju
stranog jezika osoba s posebnim potrebama



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Tomić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Diana
L2 and Hearing Impairment: What do we know so far? // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja (2014) / Cergol Kovačević, Kristina ; Udier, Sanda Lucija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Srednja Europa, 2014. str. 102-102 (pozvano predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Tomić, D. (2014) L2 and Hearing Impairment: What do we know so far?. U: Cergol Kovačević, K. & Udier, S. (ur.)Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja (2014).
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Diana}, year = {2014}, pages = {102-102}, keywords = {o\v{s}te\'{c}enja sluha, J2, izgovor}, isbn = {978-953-7963-09-5}, title = {L2 and Hearing Impairment: What do we know so far?}, keyword = {o\v{s}te\'{c}enja sluha, J2, izgovor}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Srednja Europa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Diana}, year = {2014}, pages = {102-102}, keywords = {hearing impairment, L2, pronunciation}, isbn = {978-953-7963-09-5}, title = {L2 and Hearing Impairment: What do we know so far?}, keyword = {hearing impairment, L2, pronunciation}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Srednja Europa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font