Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120298

Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno-obrazovna praksa


Blažević, Ines
Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno-obrazovna praksa // Pedagogija i kultura / Zrilić, Smiljana ; Ljubetić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 16-27 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1120298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno-obrazovna praksa
(Teacher curriculum competencies and educational practice)

Autori
Blažević, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i kultura / Zrilić, Smiljana ; Ljubetić, Maja - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 16-27

ISBN
978-953-99167-6-1

Skup
Drugi kongres pedagoga Hrvatske: Pedagogija i kultura

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kurikulum, kompetencije, učitelji, odgojno-obrazovna praksa
(curriculum, competencies, teachers, educational practice)

Sažetak
Svjedoci smo mnogih promjena u suvremenom društvu koje sa sobom donose nove ciljeve i vrijednosti. Izmjenom slike društva mijenja se i slika škole čija se uloga treba usmjeriti novim zahtjevima drugačijeg karaktera. Presudnu ulogu u osmišljavanju i razvoju inovativne odgojno-obrazovne prakse imaju učitelji i njihove kurikulumske kompetencije. Stoga je cilj ovog istraživanja ispitati kurikulumske kompetencije i kvalitetu odgojno-obrazovne prakse učitelja (N=176) te utvrditi korelacije i relacijske odnose na sedam ispitanih područja kompetentnosti, uvažavajući i neka socio- demografska obilježja ispitanika. Rezultati empirijskog istraživanja su pokazali da se ispitani učitelji osjećaju uglavnom kompetentnima u području razvoja kurikuluma i djelotvorne odgojno- obrazovne prakse. Sve ispitane odrednice razvojno su povezane i jedna utječe na drugu, što govori o važnosti stručnog usavršavanja, kompetencijskog profila i kompetentnosti učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, Ines
Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno-obrazovna praksa // Pedagogija i kultura / Zrilić, Smiljana ; Ljubetić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 16-27 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Blažević, I. (2012) Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno-obrazovna praksa. U: Zrilić, S. & Ljubetić, M. (ur.)Pedagogija i kultura.
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines}, year = {2012}, pages = {16-27}, keywords = {kurikulum, kompetencije, u\v{c}itelji, odgojno-obrazovna praksa}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Kurikulumske kompetencije u\v{c}itelja i odgojno-obrazovna praksa}, keyword = {kurikulum, kompetencije, u\v{c}itelji, odgojno-obrazovna praksa}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines}, year = {2012}, pages = {16-27}, keywords = {curriculum, competencies, teachers, educational practice}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Teacher curriculum competencies and educational practice}, keyword = {curriculum, competencies, teachers, educational practice}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font