Pregled bibliografske jedinice broj: 1120298
Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno-obrazovna praksa
Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno-obrazovna praksa // Pedagogija i kultura / Zrilić, Smiljana ; Ljubetić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 16-27 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1120298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulumske kompetencije učitelja
i odgojno-obrazovna praksa
(Teacher curriculum competencies
and educational practice)
Autori
Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i kultura
/ Zrilić, Smiljana ; Ljubetić, Maja - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 16-27
ISBN
978-953-99167-6-1
Skup
Drugi kongres pedagoga Hrvatske: Pedagogija i kultura
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
kurikulum, kompetencije, učitelji, odgojno-obrazovna praksa
(curriculum, competencies, teachers, educational practice)
Sažetak
Svjedoci smo mnogih promjena u suvremenom društvu koje sa sobom donose nove ciljeve i vrijednosti. Izmjenom slike društva mijenja se i slika škole čija se uloga treba usmjeriti novim zahtjevima drugačijeg karaktera. Presudnu ulogu u osmišljavanju i razvoju inovativne odgojno-obrazovne prakse imaju učitelji i njihove kurikulumske kompetencije. Stoga je cilj ovog istraživanja ispitati kurikulumske kompetencije i kvalitetu odgojno-obrazovne prakse učitelja (N=176) te utvrditi korelacije i relacijske odnose na sedam ispitanih područja kompetentnosti, uvažavajući i neka socio- demografska obilježja ispitanika. Rezultati empirijskog istraživanja su pokazali da se ispitani učitelji osjećaju uglavnom kompetentnima u području razvoja kurikuluma i djelotvorne odgojno- obrazovne prakse. Sve ispitane odrednice razvojno su povezane i jedna utječe na drugu, što govori o važnosti stručnog usavršavanja, kompetencijskog profila i kompetentnosti učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija