Pregled bibliografske jedinice broj: 1120292
Uloga medija u slobodnom vremenu osnovnoškolaca
Uloga medija u slobodnom vremenu osnovnoškolaca // Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulumu / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. str. 101-122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1120292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga medija u slobodnom vremenu osnovnoškolaca
(The role of the media in the free time of primary
school students)
Autori
Bijelić, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulumu
/ Ivon, Hicela - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010, 101-122
ISBN
978-953-7395-26-1
Skup
Znanstveni i stručni skup: 7. Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije - Umjetnički odgoj i obrazovanje u osnovnoškolskom kurikulumu
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.01.2010. - 29.01.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
slobodno vrijeme, mediji, osnovnoškolci, obitelj, vršnjaci, socijalizacija medijski odgoj, kultura provođenja slobodnog vremena
(free time, medias, primary school pupils, family, persons of the same age, socialization, medias education, free time cultural)
Sažetak
Slobodno vrijeme je važno za razvoj djece i mladih te im otvara mogućnost za zadovoljavanje potreba i interesa. Istraživanja upućuju na sve veći utjecaj medija u slobodnom vremenu, a ovaj rad je prikaz rezultata istraživanja uloge medija u slobodnom vremenu osnovnoškolaca grada Splita. Istraživanjem je obuhvaćeno 219 ispitanika, četvrtih i osmih razreda osnovnih škola. Cilj istraživanja jest utvrditi raspoloživu dnevnu količinu slobodnog vremena osnovnoškolaca, socijalno okruženje u slobodnovremenskom prostoru te ulogu i učestalost korištenja medija u slobodnom vremenu te utvrditi moguće razlike s obzirom na spol, razred i školski uspjeh ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da najveći broj ispitanika ima više od tri sata dnevno slobodnog vremena. Četvrtaši su zadovoljniji provođenjem slobodnog vremena, koje najčešće provode uz obitelj, u odnosu na osmaše. Ispitanici većinu slobodnog vremena provode uz medije. Vrste i sadržaji medija koji ih pri tome zanimaju su različiti s obzirom na spol, razred, ali i školski uspjeh. Četvrtaši medije često koriste u svrhu učenja i dobivanja informacija dok kod osmaša mediji češće služe zabavi. Najveći broj razlika je vidljiv kada su u pitanju računalo i Internet. Dobiveni rezultati potiču na promišljanja o njihovoj praktičnoj primjeni, ulozi obitelji i škole u medijskom odgoju djece kao i na ideje za nova istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija