Pregled bibliografske jedinice broj: 1120275
Nastavni sadržaji kao polazište za oblikovanje multimedijskih sadržaja
Nastavni sadržaji kao polazište za oblikovanje multimedijskih sadržaja // Znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom: Dijete, knjiga i novi mediji
Split, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1120275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavni sadržaji kao polazište za oblikovanje
multimedijskih sadržaja
(Teaching contents as a starting point for
designing multimedia contents)
Autori
Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom: Dijete, knjiga i novi mediji
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.09.2016. - 23.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija, nastavni sadržaji, multimedijski sadržaji, studenti, učitelji
(information and communication technology, teaching contents, multimedia contents, students, teachers)
Sažetak
Sve veća dostupnost različitih multimedijskih sadržaja koji se koriste u odgojno-obrazovnom procesu dovodi u pitanje primjereno metodičko oblikovanje istih, a posebno način njihove implementacije. Izuzetno je važno istaknuti važnost osposobljenosti učitelja za njihovu oblikovanje kao i implementaciju, a nadasve kritički odnos prema dostupnim multimedijskim sadržajima koji se mogu koristiti u nastavi. Nastavni sadržaji daju učiteljima velike mogućnosti za oblikovanje različitih multimedijskih sadržaja kako bi obogatili svoju odgojno-obrazovnu praksu pri tom ne zanemarujući njeno obrazovno i odgojno djelovanje. Sa ciljem utvrđivanja na koji način se realiziraju nastavni sadržaji pomoću multimedije provedeno je istraživanje među studentima Učiteljskoga studija i učiteljima razredne nastave Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije. Također se željelo utvrditi metodičko oblikovanje multimedijskih sadržaja, načini korištenja te uključenost učenika u njihovo oblikovanje. Posebno se želio ispitati kritički odnos prema multimedijskim sadržajima koji su javno dostupni učiteljima na korištenje. Dobiveni rezultati istraživanja mogu pomoći, budućim i sadašnjim učiteljima, u raznovrsnijem osmišljavanju vlastite odgojno-obrazovne prakse kako bi je učinili što kvalitetnijom, kreativnijom i poticajnijom koristeći multimedijske sadržaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija