Pregled bibliografske jedinice broj: 1120266
Vrednovanje i izbor digitalnih medija u nastavi
Vrednovanje i izbor digitalnih medija u nastavi // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju / Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan Guska, Sandra (ur.).
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 529-543 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1120266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje i izbor digitalnih medija u nastavi
(The evaluation and the choise of digital media in
teaching)
Autori
Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju
/ Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan Guska, Sandra - Sarajevo : Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018, 529-543
Skup
2. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju"
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 05.10.2018. - 06.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni mediji ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; učitelji ; vrednovanje
(digital media ; information-communication technology ; teachers ; evaluation)
Sažetak
Razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije sve se više povećava broj javno dostupnih različitih digitalnih medija koji se potencijalno mogu koristiti u odgojno- obrazovnom procesu. Međutim, njihovim ubrzanim razvojem kao i brojnošću dovodi se u pitanje razina njihove kvalitete sukladno didaktičkim i tehnološkim elementima vrednovanja. S toga je nužno promišljati o razini kritičkoga odnosa učitelja prema dostupnim digitalnim medijima prilikom njihova izbora za korištenje u nastavi, načina njihove implementacije kao i osposobljenosti za samostalno oblikovanje različitih multimedijskih sadržaja. Sa ciljem utvrđivanja načina vrednovanja i izbora digitalnih medija koje koriste ili bi mogli koristiti u nastavi provedeno je istraživanje među učiteljima razredne nastave. Željelo se utvrditi koriste li i koje digitalne medije u dosadašnjoj praksi, kritički odnos (sukladno elementima vrednovanja) prema ponuđenim javno dostupnim digitalnim medijima te mogućnost njihova izbora za korištenje u nastavi. Također su se ispitale razlike s obzirom na socio- demografska obilježja ispitanika. Dobiveni rezultati istraživanja mogu pomoći prilikom osmišljavanja programa inicijalnoga i cjeloživotnoga obrazovanja učitelja kako bi se učitelje na različitim razinama djelovanja osposobilo za kvalitetno korištenje digitalnih medija u nastavi. Budućim i sadašnjim učiteljima rezultati mogu biti poticaj za kvalitetnije osmišljavanje suvremenoga odgojno- obrazovnoga procesa potpomognuto digitalnim medijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija