Pregled bibliografske jedinice broj: 1120244
Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području
Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području // Knjiga sažetaka: Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom / Mendeš, B. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1120244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra i izvannastavne aktivnosti u
prirodoslovnom i društveno-humanističkom
području
(Game and extracurricular activities in the natural
sciences and the social and humanistic field)
Autori
Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka: Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom
/ Mendeš, B. - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015, 31-31
Skup
Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
igra, izvannastavne aktivnosti, izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području, školski kurikulum
(game, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, the primary school curriculum)
Sažetak
Izvannastavne aktivnosti, kao dio školskoga kurikuluma, podrazumijevaju učiteljevu kreativnost i smisao za stvaralaštvo prilikom njihovoga osmišljavanja. Najčešće su interdisciplinarne naravi, a njihova bi se realizacija trebala provoditi u radioničkom, projektnom, istraživačkom, terenskom i sličnom didaktičko-metodičkom pristupu. Unutar same realizacije izvannastavnih aktivnosti u razrednoj nastavi od posebnoga je značaja korištenje igre kao važnoga elementa nastave. Igrom dijete razvija osjećaj sigurnosti, samostalnosti, samokontrole, kompetencije te razvija motoričke, emocionalne, kognitivne, socijalne i komunikacijske vještine te jača samopouzdanje. Poseban značaj igre pronalazimo u izvannastavnim aktivnostima prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja jer svojim sadržajem otvaraju šire mogućnosti implementacije različitih vrsta igara. Rezultati empirijskoga dijela istraživanja koje je provedeno među učiteljima/icama razredne nastave Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko- neretvanske županije prikazati će u kolikoj mjeri provode izvannastavne aktivnosti iz prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja, kao dio školskoga kurikuluma, koje su to aktivnosti i koliko unutar tih aktivnosti koriste igru i koje vrste igara. Dobiveni rezultati istraživanja mogu biti poticaj za promišljanje prilikom kreiranja školskoga kurikuluma, programa obrazovanja učitelja, kako inicijalnoga tako i cjeloživotnoga, kako bi što uspješnije promicali igru kao aktivnost u nastavi, a posebice u izvannastavnim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija