Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120244

Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području


Blažević, Ines
Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području // Knjiga sažetaka: Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom / Mendeš, B. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1120244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području
(Game and extracurricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field)

Autori
Blažević, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka: Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom / Mendeš, B. - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015, 31-31

Skup
Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
igra, izvannastavne aktivnosti, izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području, školski kurikulum
(game, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, the primary school curriculum)

Sažetak
Izvannastavne aktivnosti, kao dio školskoga kurikuluma, podrazumijevaju učiteljevu kreativnost i smisao za stvaralaštvo prilikom njihovoga osmišljavanja. Najčešće su interdisciplinarne naravi, a njihova bi se realizacija trebala provoditi u radioničkom, projektnom, istraživačkom, terenskom i sličnom didaktičko-metodičkom pristupu. Unutar same realizacije izvannastavnih aktivnosti u razrednoj nastavi od posebnoga je značaja korištenje igre kao važnoga elementa nastave. Igrom dijete razvija osjećaj sigurnosti, samostalnosti, samokontrole, kompetencije te razvija motoričke, emocionalne, kognitivne, socijalne i komunikacijske vještine te jača samopouzdanje. Poseban značaj igre pronalazimo u izvannastavnim aktivnostima prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja jer svojim sadržajem otvaraju šire mogućnosti implementacije različitih vrsta igara. Rezultati empirijskoga dijela istraživanja koje je provedeno među učiteljima/icama razredne nastave Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko- neretvanske županije prikazati će u kolikoj mjeri provode izvannastavne aktivnosti iz prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja, kao dio školskoga kurikuluma, koje su to aktivnosti i koliko unutar tih aktivnosti koriste igru i koje vrste igara. Dobiveni rezultati istraživanja mogu biti poticaj za promišljanje prilikom kreiranja školskoga kurikuluma, programa obrazovanja učitelja, kako inicijalnoga tako i cjeloživotnoga, kako bi što uspješnije promicali igru kao aktivnost u nastavi, a posebice u izvannastavnim aktivnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, Ines
Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području // Knjiga sažetaka: Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom / Mendeš, B. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Blažević, I. (2015) Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području. U: Mendeš, B. (ur.)Knjiga sažetaka: Dijete, igra, stvaralaštvo - znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom.
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines}, editor = {Mende\v{s}, B.}, year = {2015}, pages = {31-31}, keywords = {igra, izvannastavne aktivnosti, izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i dru\v{s}tveno-humanisti\v{c}kom podru\v{c}ju, \v{s}kolski kurikulum}, title = {Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i dru\v{s}tveno-humanisti\v{c}kom podru\v{c}ju}, keyword = {igra, izvannastavne aktivnosti, izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i dru\v{s}tveno-humanisti\v{c}kom podru\v{c}ju, \v{s}kolski kurikulum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines}, editor = {Mende\v{s}, B.}, year = {2015}, pages = {31-31}, keywords = {game, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, the primary school curriculum}, title = {Game and extracurricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field}, keyword = {game, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, the primary school curriculum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font