Pregled bibliografske jedinice broj: 1120242
Dodatna nastava kao polazište za proširivanje sadržaja nastavnog predmeta Prirode i društva
Dodatna nastava kao polazište za proširivanje sadržaja nastavnog predmeta Prirode i društva // Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1120242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dodatna nastava kao polazište za proširivanje
sadržaja nastavnog predmeta Prirode i društva
(Additional teaching as a starting point for
extending the content of the science classes.)
Autori
Kostović, Vesna ; Blažević, Ines ; Zlatar, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice
/ Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017, 31-31
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
priroda i društvo, dodatna nastava, nastavne strategije, suradnički oblici rada, školski kurikulum
(science class, additional teaching, teaching strategies, collaborative forms of work, school curriculum)
Sažetak
Raznolikost sadržaja nastavnoga predmeta Priroda i društvo od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole omogućuje učenicima cjelovito spoznavanje svijeta oko sebe, a učiteljima osmišljavanje raznovrsnih kreativnih aktivnosti, ali i proširivanje propisanih nastavnih sadržaja tijekom dodatne nastave. Pedagoška praksa realizacije dodatne nastave prirode i društva u hrvatskim školama je rijetka, a sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo se uglavnom proširuju u sklopu izvannastavnih aktivnosti. Stoga je cilj ovoga rada bio ispitati u kolikoj mjeri i na koji način učitelji razredne nastave Splitsko- dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije realiziraju dodatnu nastavu prirode i društva. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju kako ispitani učitelji rijetko realiziraju dodatnu nastavu prirode i društva iako ih većina iskazuje važnost i potrebu njene realizacije. Upravo rezultati rada bi trebali biti poticaj učiteljima praktičarima za osmišljavanje i realizaciju dodatne nastave prirode i društva za koju je potreban odmak od tradicionalnoga načina poučavanja, veća kreativnost, primjena suvremenih nastavnih strategija i suradničkih oblika rada. Iako dodatna nastava iziskuje veći angažman učitelja ona ima značajnu ulogu za cjeloviti razvoj učenika te čini školski kurikulum bogatijim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija