Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120242

Dodatna nastava kao polazište za proširivanje sadržaja nastavnog predmeta Prirode i društva


Kostović, Vesna; Blažević, Ines; Zlatar, Dora
Dodatna nastava kao polazište za proširivanje sadržaja nastavnog predmeta Prirode i društva // Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1120242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dodatna nastava kao polazište za proširivanje sadržaja nastavnog predmeta Prirode i društva
(Additional teaching as a starting point for extending the content of the science classes.)

Autori
Kostović, Vesna ; Blažević, Ines ; Zlatar, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017, 31-31

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
priroda i društvo, dodatna nastava, nastavne strategije, suradnički oblici rada, školski kurikulum
(science class, additional teaching, teaching strategies, collaborative forms of work, school curriculum)

Sažetak
Raznolikost sadržaja nastavnoga predmeta Priroda i društvo od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole omogućuje učenicima cjelovito spoznavanje svijeta oko sebe, a učiteljima osmišljavanje raznovrsnih kreativnih aktivnosti, ali i proširivanje propisanih nastavnih sadržaja tijekom dodatne nastave. Pedagoška praksa realizacije dodatne nastave prirode i društva u hrvatskim školama je rijetka, a sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo se uglavnom proširuju u sklopu izvannastavnih aktivnosti. Stoga je cilj ovoga rada bio ispitati u kolikoj mjeri i na koji način učitelji razredne nastave Splitsko- dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije realiziraju dodatnu nastavu prirode i društva. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju kako ispitani učitelji rijetko realiziraju dodatnu nastavu prirode i društva iako ih većina iskazuje važnost i potrebu njene realizacije. Upravo rezultati rada bi trebali biti poticaj učiteljima praktičarima za osmišljavanje i realizaciju dodatne nastave prirode i društva za koju je potreban odmak od tradicionalnoga načina poučavanja, veća kreativnost, primjena suvremenih nastavnih strategija i suradničkih oblika rada. Iako dodatna nastava iziskuje veći angažman učitelja ona ima značajnu ulogu za cjeloviti razvoj učenika te čini školski kurikulum bogatijim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kostović, Vesna; Blažević, Ines; Zlatar, Dora
Dodatna nastava kao polazište za proširivanje sadržaja nastavnog predmeta Prirode i društva // Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Kostović, V., Blažević, I. & Zlatar, D. (2017) Dodatna nastava kao polazište za proširivanje sadržaja nastavnog predmeta Prirode i društva. U: Tomaš, S., Maleš, L., Blažević, I. & Restović, I. (ur.)Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice.
@article{article, author = {Kostovi\'{c}, Vesna and Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Zlatar, Dora}, year = {2017}, pages = {31-31}, keywords = {priroda i dru\v{s}tvo, dodatna nastava, nastavne strategije, suradni\v{c}ki oblici rada, \v{s}kolski kurikulum}, title = {Dodatna nastava kao polazi\v{s}te za pro\v{s}irivanje sadr\v{z}aja nastavnog predmeta Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {priroda i dru\v{s}tvo, dodatna nastava, nastavne strategije, suradni\v{c}ki oblici rada, \v{s}kolski kurikulum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kostovi\'{c}, Vesna and Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Zlatar, Dora}, year = {2017}, pages = {31-31}, keywords = {science class, additional teaching, teaching strategies, collaborative forms of work, school curriculum}, title = {Additional teaching as a starting point for extending the content of the science classes.}, keyword = {science class, additional teaching, teaching strategies, collaborative forms of work, school curriculum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font