Pregled bibliografske jedinice broj: 1120241
Važnost izvannastavnih aktivnosti prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja u školskom kurikulumu
Važnost izvannastavnih aktivnosti prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja u školskom kurikulumu // Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1120241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost izvannastavnih aktivnosti
prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga
područja
u školskom kurikulumu
(The importance of extra-curricular activities
in the natural sciences and the social and
humanistic field)
Autori
Kostović, Vesna ; Blažević, Ines ; Radomiljac, Marica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice
/ Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017, 32-32
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenici, izvannastavne aktivnosti, prirodoslovno i društveno-humanističko područje, razredna nastava, školski kurikulum
(students, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, primary school, school curriculum)
Sažetak
Suvremeni učenici su opterećeni školskim obavezama pa im je nužno ponuditi raznovrsne aktivnosti kako bi što kvalitetnije provodili svoje slobodno vrijeme. Izvannastavne aktivnosti su jedan od oblika kvalitetnoga provođenja slobodnoga vremena za koje se učenici odlučuju prema svojim osobnim afinitetima, željama i potrebama i koje pomažu ne samo u razvijanju dodatnih kompetencija djece, već i u poboljšanju ponašanja, školskoga uspjeha te poticanju njihove kreativnosti, a ujedno obogaćuju školski kurikulum. Iako je izuzetno značajno uključenje učenika u izvannastavne aktivnosti ipak se još uvijek nedovoljna pozornost obraća upravo osmišljavanju i provođenju ovoga oblika nastavnih aktivnosti. Stoga je provedeno istraživanje sa svrhom utvrđivanja koje izvannastavne aktivnosti učitelji razredne nastave organiziraju za učenike na početku primarnog obrazovanja u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko–neretvanskoj županiji. Rezultatima empirijskoga istraživanja utvrđene su izvannastavne aktivnosti iz prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja koje se realiziraju u osnovnim školama, a dobiveni rezultati ovog istraživanja mogu poslužiti učiteljima praktičarima i njihovim školama u kreiranju školskoga kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija