Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120241

Važnost izvannastavnih aktivnosti prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja u školskom kurikulumu


Kostović, Vesna; Blažević, Ines; Radomiljac, Marica
Važnost izvannastavnih aktivnosti prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja u školskom kurikulumu // Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1120241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost izvannastavnih aktivnosti prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja u školskom kurikulumu
(The importance of extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field)

Autori
Kostović, Vesna ; Blažević, Ines ; Radomiljac, Marica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017, 32-32

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenici, izvannastavne aktivnosti, prirodoslovno i društveno-humanističko područje, razredna nastava, školski kurikulum
(students, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, primary school, school curriculum)

Sažetak
Suvremeni učenici su opterećeni školskim obavezama pa im je nužno ponuditi raznovrsne aktivnosti kako bi što kvalitetnije provodili svoje slobodno vrijeme. Izvannastavne aktivnosti su jedan od oblika kvalitetnoga provođenja slobodnoga vremena za koje se učenici odlučuju prema svojim osobnim afinitetima, željama i potrebama i koje pomažu ne samo u razvijanju dodatnih kompetencija djece, već i u poboljšanju ponašanja, školskoga uspjeha te poticanju njihove kreativnosti, a ujedno obogaćuju školski kurikulum. Iako je izuzetno značajno uključenje učenika u izvannastavne aktivnosti ipak se još uvijek nedovoljna pozornost obraća upravo osmišljavanju i provođenju ovoga oblika nastavnih aktivnosti. Stoga je provedeno istraživanje sa svrhom utvrđivanja koje izvannastavne aktivnosti učitelji razredne nastave organiziraju za učenike na početku primarnog obrazovanja u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko–neretvanskoj županiji. Rezultatima empirijskoga istraživanja utvrđene su izvannastavne aktivnosti iz prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja koje se realiziraju u osnovnim školama, a dobiveni rezultati ovog istraživanja mogu poslužiti učiteljima praktičarima i njihovim školama u kreiranju školskoga kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kostović, Vesna; Blažević, Ines; Radomiljac, Marica
Važnost izvannastavnih aktivnosti prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja u školskom kurikulumu // Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Kostović, V., Blažević, I. & Radomiljac, M. (2017) Važnost izvannastavnih aktivnosti prirodoslovnoga i društveno-humanističkoga područja u školskom kurikulumu. U: Tomaš, S., Maleš, L., Blažević, I. & Restović, I. (ur.)Sažetci Međunarodne znanstvene konferencije: 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi: Od znanosti do učionice.
@article{article, author = {Kostovi\'{c}, Vesna and Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Radomiljac, Marica}, year = {2017}, pages = {32-32}, keywords = {u\v{c}enici, izvannastavne aktivnosti, prirodoslovno i dru\v{s}tveno-humanisti\v{c}ko podru\v{c}je, razredna nastava, \v{s}kolski kurikulum}, title = {Va\v{z}nost izvannastavnih aktivnosti prirodoslovnoga i dru\v{s}tveno-humanisti\v{c}koga podru\v{c}ja u \v{s}kolskom kurikulumu}, keyword = {u\v{c}enici, izvannastavne aktivnosti, prirodoslovno i dru\v{s}tveno-humanisti\v{c}ko podru\v{c}je, razredna nastava, \v{s}kolski kurikulum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kostovi\'{c}, Vesna and Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Radomiljac, Marica}, year = {2017}, pages = {32-32}, keywords = {students, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, primary school, school curriculum}, title = {The importance of extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field}, keyword = {students, extra-curricular activities, extra-curricular activities in the natural sciences and the social and humanistic field, primary school, school curriculum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font