Pregled bibliografske jedinice broj: 1120237
Mogućnosti poticanja darovite djece u razrednoj nastavi
Mogućnosti poticanja darovite djece u razrednoj nastavi // Društvene i humanističke nauke na raskršću / Arsenijević, Damir (ur.).
Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2018. str. 19-19 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1120237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti poticanja darovite djece u razrednoj
nastavi
(Possibilities for stimulation of talented
children in primary school)
Autori
Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Društvene i humanističke nauke na raskršću
/ Arsenijević, Damir - Tuzla : Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2018, 19-19
Skup
Druga međunarodna naučna konferencija Društvene i humanističke nauke na raskršću
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 27.04.2018. - 28.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
darovita djeca, prepoznavanje i poticanje darovitosti, razredna nastava, školski kurikulum, učitelji
(talented children, identification and simulation of talent, primary education, school curriculum, teachers)
Sažetak
Posljednjih desetljeća svjedoci smo brojnih pokušaja implementacije promjena u odgojno- obrazovni sustav kako bi ga se osuvremenilo i učinilo što učinkovitijim u skladu s potrebama djece. U predstojećim promjenama nužno je naglasak staviti na potrebe darovite djece od najranije školske dobi koje imaju veliki značaj u životu darovitih pojedinaca. S toga je važno da učitelji razredne nastave posjeduju odgovarajuće kompetencije u radu s darovitom djecom kako bi što ranije uočili darovitost djece i u suradnji sa stručno-razvojnom službom škole i roditeljima osmislili aktivnosti za različita područja darovitosti kroz školski kurikulum kojima bi poticali prepoznatu darovitost. Na temelju rezultata empirijskoga dijela istraživanja koje je provedeno među učiteljima razredne nastave prikazati će se na koji način učitelji prepoznaju darovitu djecu, a posebice kojim aktivnostima potiču darovitu djecu u radu. Također će se prikazati razina kompetencije učitelja, mogućnosti i ograničenja koja prepoznaju za poticajan rad s darovitom djecom. Prikazani rezultati mogu biti pokazatelji s jasnim smjernicama prilikom osmišljavanja programa profesionalnoga razvoja učitelja, ali i prilikom kreiranja programa inicijalnoga obrazovanja učitelja kao i kreiranja školskoga kurikuluma sa svrhom što kvalitetnije osposobljenosti učitelja za različite mogućnosti poticanja darovite djece u razrednoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija