Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120234

Školski kurikulum kao poticaj razvoju različitih područja umjetničkog stvaralaštva


Blažević, ines
Školski kurikulum kao poticaj razvoju različitih područja umjetničkog stvaralaštva // Book of Abstracts: ACE, 2019. 1. International Artistic and Scientific Conference / Kolar Billeage, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 155-155 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1120234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školski kurikulum kao poticaj razvoju različitih područja umjetničkog stvaralaštva
(The school curriculum as a stimulus for the development of different areas of artistic creation)

Autori
Blažević, ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Book of Abstracts: ACE, 2019. 1. International Artistic and Scientific Conference / Kolar Billeage, Martina - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 155-155

Skup
1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.03.2019. - 09.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interdisciplinarnost ; kompetencije učitelja ; kreativnost ; prvi odgojno-obrazovni ciklus ; učenici
(interdisciplinarity ; teacher competences ; creativity ; the first educational cycle ; students)

Sažetak
Nacionalni okvirni kurikulum, kroz jezgrovni, diferencirani (razlikovni) i školski kurikulum otvara mogućnost poticanja razvoja različitih područja umjetničkoga stvaralaštva. Svrha rada je ukazati na važnost školskoga kurikuluma koji nudi najšire mogućnosti poticanja plesne, glazbene, likovne i scenske umjetnosti te književnosti i novih medija. Stoga bi učitelji od najranije školske dobe trebali implementirati u školski kurikulum različite aktivnosti sa ciljem poticanja kreativnosti kod učenika stavljajući naglasak na interdisciplinarnost umjetničkih područja. Rezultati emipirijskoga dijela istraživanja, koje je provedeno anonimnim anketiranjem, među učiteljima razredne nastave Splitsko- dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije, ukazuju na različite aktivnosti kojima učitelji u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu kroz školski kurikulum potiču razvoj različitih područja umjetničkoga stvaralaštva. Također rezultati prikazuju procjene njihove vlastite kompetentosti za poticanje učeničkoga umjetničkoga stvaralaštva. Ukazuju i na razlike samoprocjena učitelja s obzirom na socio- demografska obilježja: dobi, radnoga iskustva, stručne spreme, mjesta studiranja, napredovanja u zvanje, veličine mjesta i škole zaposlenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, ines
Školski kurikulum kao poticaj razvoju različitih područja umjetničkog stvaralaštva // Book of Abstracts: ACE, 2019. 1. International Artistic and Scientific Conference / Kolar Billeage, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 155-155 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Blažević, i. (2019) Školski kurikulum kao poticaj razvoju različitih područja umjetničkog stvaralaštva. U: Kolar Billeage, M. (ur.)Book of Abstracts: ACE, 2019. 1. International Artistic and Scientific Conference.
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, ines}, editor = {Kolar Billeage, M.}, year = {2019}, pages = {155-155}, keywords = {interdisciplinarnost, kompetencije u\v{c}itelja, kreativnost, prvi odgojno-obrazovni ciklus, u\v{c}enici}, title = {\v{S}kolski kurikulum kao poticaj razvoju razli\v{c}itih podru\v{c}ja umjetni\v{c}kog stvarala\v{s}tva}, keyword = {interdisciplinarnost, kompetencije u\v{c}itelja, kreativnost, prvi odgojno-obrazovni ciklus, u\v{c}enici}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, ines}, editor = {Kolar Billeage, M.}, year = {2019}, pages = {155-155}, keywords = {interdisciplinarity, teacher competences, creativity, the first educational cycle, students}, title = {The school curriculum as a stimulus for the development of different areas of artistic creation}, keyword = {interdisciplinarity, teacher competences, creativity, the first educational cycle, students}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font