Pregled bibliografske jedinice broj: 1120216
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, E. (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 21-35
CROSBI ID: 1120216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj
nastavi matematike
(Possibilities of using Montessori access to the
initial math classes)
Autori
Blažević, Ines ; Mišurac, Irena ; Marasović, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih
Urednik/ci
Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, E.
Izdavač
Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu
Grad
Sarajevo
Godina
2019
Raspon stranica
21-35
ISBN
978-9926-448-07-3
Ključne riječi
didaktički materijal ; Montessori pristup ; početna nastava matematike ; učitelji
(didactic material ; Montessori approach ; initial math teaching ; teachers)
Sažetak
Montessori pristup je pristup koji je bio daleko ispred svog vremena i danas se u mnogočemu slaže s idejama suvremene nastave kojoj težimo. Sami pristup nudi brojne mogućnosti primjene u različitim razvojnim područjima, a poseban naglasak je stavljen na matematičko područje. Pruža lepezu različitih didaktičkih materijala koji se mogu koristiti u početnoj nastavi matematike koji su osmišljeni i izrađeni sukladno načelima Montessori pedagogije. Sa ciljem utvrđivanja mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike provedeno je istraživanje među učiteljima razredne nastave. Željelo se utvrditi u kojoj mjeri su učitelji razredne nastave upoznati sa Montessori pristupom, a posebice sa didaktičkim materijalom koji je izrađen za primjenu u početnoj nastavi matematike te koriste li ga u svom odgojno- obrazovnom radu. Također su se ispitale razlike s obzirom na socio-demografska obilježja ispitanika. Dobiveni rezultati istraživanja mogu pomoći prilikom osmišljavanja programa inicijalnoga i cjeloživotnoga obrazovanja učitelja kako bi se učitelje na različitim razinama upoznalo sa Montessori pristupom kao i njegovim mogućnostima. Budućim i sadašnjim učiteljima rezultati mogu biti poticaj za moguću primjenu navedenog didaktičkoga materijala kako bi upotpunili svoju odgojno- obrazovnu praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Biotehnologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu