Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120216

Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike


Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Marasović, Antonija
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, E. (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 21-35


CROSBI ID: 1120216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike
(Possibilities of using Montessori access to the initial math classes)

Autori
Blažević, Ines ; Mišurac, Irena ; Marasović, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih

Urednik/ci
Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, E.

Izdavač
Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu

Grad
Sarajevo

Godina
2019

Raspon stranica
21-35

ISBN
978-9926-448-07-3

Ključne riječi
didaktički materijal ; Montessori pristup ; početna nastava matematike ; učitelji
(didactic material ; Montessori approach ; initial math teaching ; teachers)

Sažetak
Montessori pristup je pristup koji je bio daleko ispred svog vremena i danas se u mnogočemu slaže s idejama suvremene nastave kojoj težimo. Sami pristup nudi brojne mogućnosti primjene u različitim razvojnim područjima, a poseban naglasak je stavljen na matematičko područje. Pruža lepezu različitih didaktičkih materijala koji se mogu koristiti u početnoj nastavi matematike koji su osmišljeni i izrađeni sukladno načelima Montessori pedagogije. Sa ciljem utvrđivanja mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike provedeno je istraživanje među učiteljima razredne nastave. Željelo se utvrditi u kojoj mjeri su učitelji razredne nastave upoznati sa Montessori pristupom, a posebice sa didaktičkim materijalom koji je izrađen za primjenu u početnoj nastavi matematike te koriste li ga u svom odgojno- obrazovnom radu. Također su se ispitale razlike s obzirom na socio-demografska obilježja ispitanika. Dobiveni rezultati istraživanja mogu pomoći prilikom osmišljavanja programa inicijalnoga i cjeloživotnoga obrazovanja učitelja kako bi se učitelje na različitim razinama upoznalo sa Montessori pristupom kao i njegovim mogućnostima. Budućim i sadašnjim učiteljima rezultati mogu biti poticaj za moguću primjenu navedenog didaktičkoga materijala kako bi upotpunili svoju odgojno- obrazovnu praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Biotehnologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Irena Mišurac (autor)

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Marasović, Antonija
Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, E. (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 21-35
Blažević, I., Mišurac, I. & Marasović, A. (2019) Mogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike. U: Nesimović, S. & Mešanović-Meša, E. (ur.) Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih. Sarajevo, Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, str. 21-35.
@inbook{inbook, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Mi\v{s}urac, Irena and Marasovi\'{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {21-35}, keywords = {didakti\v{c}ki materijal, Montessori pristup, po\v{c}etna nastava matematike, u\v{c}itelji}, isbn = {978-9926-448-07-3}, title = {Mogu\'{c}nosti primjene Montessori pristupa u po\v{c}etnoj nastavi matematike}, keyword = {didakti\v{c}ki materijal, Montessori pristup, po\v{c}etna nastava matematike, u\v{c}itelji}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo} }
@inbook{inbook, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Mi\v{s}urac, Irena and Marasovi\'{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {21-35}, keywords = {didactic material, Montessori approach, initial math teaching, teachers}, isbn = {978-9926-448-07-3}, title = {Possibilities of using Montessori access to the initial math classes}, keyword = {didactic material, Montessori approach, initial math teaching, teachers}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font