Pregled bibliografske jedinice broj: 1120214
Mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu
Mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Znanstveno-stručni skup o Anatoliju Kudrjavcevu: Teatar u Splitu i Split u teatru / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 123-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1120214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom
odgojno-obrazovnom ciklusu
(Possibilities of Encouraging reading in students
in the first educational cycle)
Autori
Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-953-352-032-2
Skup
Znanstveno-stručni skup o Anatoliju Kudrjavcevu: Teatar u Splitu i Split u teatru
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
čitalačka pismenost ; popularna literatura ; prvi odgojno-obrazovni ciklus ; učenici ; učitelji
(reading literacy ; popular literature ; the first educational cycle ; students ; teachers)
Sažetak
Stjecanje odgovarajuće razine čitanja kod učenika potrebne za učenje, rad i život, kao jedan od odgojno-obrazovnih ciljeva jezično- komunikacijskoga područja u prvom odgojno- obrazovnom ciklusu, postavlja se kao imperativ pred suvremeni odgoj i obrazovanje u današnjem svijetu ubrzanoga razvoja digitalnih medija. Kako bi što uspješnije postigli potrebnu razinu čitalačke pismenosti kod najmlađih učenika te odgojili mlade čitatelje nužno je u svakodnevni odgojno-obrazovni proces implementirati različitu literaturu koja će pobuditi interes učenika za daljnje čitanje. Sa ciljem ispitivanja učestalosti implementacije različite literature u nastavni proces kao mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu provedeno je istraživanje među učiteljima razredne nastave kao i učenicima 4. razreda Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije. Rezultati istraživanja pokazuju koliko učitelji učestalo i na koji način koriste različitu literaturu u nastavi. Također, rezultati istraživanja prikazuju pregled najpopularnije literature među učenicima te koriste li je njihovi učitelji u odgojno-obrazovnom procesu. Svrha rada se ogleda u ukazivanju na različite mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno- obrazovnom ciklusu koristeći popularnu literaturu među učenicima sa ciljem razvoja navika čitanja od najranije dobi odnosno odgoja mladih čitatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-Erasmus+-2014-1-HR01-KA200-007171 - The Boys Reading (Batarelo Kokić, Ivana, EK ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Ines Blažević
(autor)