Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1120214

Mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu


Blažević, Ines
Mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Znanstveno-stručni skup o Anatoliju Kudrjavcevu: Teatar u Splitu i Split u teatru / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 123-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1120214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu
(Possibilities of Encouraging reading in students in the first educational cycle)

Autori
Blažević, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

ISBN
978-953-352-032-2

Skup
Znanstveno-stručni skup o Anatoliju Kudrjavcevu: Teatar u Splitu i Split u teatru

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
čitalačka pismenost ; popularna literatura ; prvi odgojno-obrazovni ciklus ; učenici ; učitelji
(reading literacy ; popular literature ; the first educational cycle ; students ; teachers)

Sažetak
Stjecanje odgovarajuće razine čitanja kod učenika potrebne za učenje, rad i život, kao jedan od odgojno-obrazovnih ciljeva jezično- komunikacijskoga područja u prvom odgojno- obrazovnom ciklusu, postavlja se kao imperativ pred suvremeni odgoj i obrazovanje u današnjem svijetu ubrzanoga razvoja digitalnih medija. Kako bi što uspješnije postigli potrebnu razinu čitalačke pismenosti kod najmlađih učenika te odgojili mlade čitatelje nužno je u svakodnevni odgojno-obrazovni proces implementirati različitu literaturu koja će pobuditi interes učenika za daljnje čitanje. Sa ciljem ispitivanja učestalosti implementacije različite literature u nastavni proces kao mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu provedeno je istraživanje među učiteljima razredne nastave kao i učenicima 4. razreda Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije. Rezultati istraživanja pokazuju koliko učitelji učestalo i na koji način koriste različitu literaturu u nastavi. Također, rezultati istraživanja prikazuju pregled najpopularnije literature među učenicima te koriste li je njihovi učitelji u odgojno-obrazovnom procesu. Svrha rada se ogleda u ukazivanju na različite mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno- obrazovnom ciklusu koristeći popularnu literaturu među učenicima sa ciljem razvoja navika čitanja od najranije dobi odnosno odgoja mladih čitatelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
EK-Erasmus+-2014-1-HR01-KA200-007171 - The Boys Reading (Batarelo Kokić, Ivana, EK ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ines Blažević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, Ines
Mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Znanstveno-stručni skup o Anatoliju Kudrjavcevu: Teatar u Splitu i Split u teatru / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 123-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Blažević, I. (2020) Mogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu. U: Batarelo Kokić, I., Bubić, A., Kokić, T. & Mandarić Vukušić, A. (ur.)Znanstveno-stručni skup o Anatoliju Kudrjavcevu: Teatar u Splitu i Split u teatru.
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines}, year = {2020}, pages = {123-141}, keywords = {\v{c}itala\v{c}ka pismenost, popularna literatura, prvi odgojno-obrazovni ciklus, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, isbn = {978-953-352-032-2}, title = {Mogu\'{c}nosti poticanja \v{c}itanja kod u\v{c}enika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu}, keyword = {\v{c}itala\v{c}ka pismenost, popularna literatura, prvi odgojno-obrazovni ciklus, u\v{c}enici, u\v{c}itelji}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines}, year = {2020}, pages = {123-141}, keywords = {reading literacy, popular literature, the first educational cycle, students, teachers}, isbn = {978-953-352-032-2}, title = {Possibilities of Encouraging reading in students in the first educational cycle}, keyword = {reading literacy, popular literature, the first educational cycle, students, teachers}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font