Pregled bibliografske jedinice broj: 1119696
Interaktivno odgojno kazalište protiv ovisničke zbilje? Samo tako!
Interaktivno odgojno kazalište protiv ovisničke zbilje? Samo tako! // Emisija i Recepcija. Uz 80. obljetnicu rođenja Mirka Tomasovića / Pavlović, Cvijeta (ur.).
Zagreb: Matica hrvatska, 2020. str. 321-335 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1119696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivno odgojno kazalište protiv ovisničke zbilje? Samo tako!
(Interactive Theatre-In-Education Against Addiction: the Example of ST - Just Like That (ST-Samo tako) Project)
Autori
Kačić Rogošić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Emisija i Recepcija. Uz 80. obljetnicu rođenja Mirka Tomasovića
/ Pavlović, Cvijeta - Zagreb : Matica hrvatska, 2020, 321-335
ISBN
978-953-341-154-5
Skup
21. Znanstveni skup Komparativna povijest hrvatske književnosti
Mjesto i datum
Omiš, Hrvatska, 06.11.2018. - 07.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odgojno kazalište ; kazalište mladih ; kazalište za mlade ; ST – Samo tako ; GKM Split ; prevencija ovisnosti
(theatre-in-education ; youth theatre ; theatre for the young, ST-Samo tako ; GKM Split ; addiction prevention)
Sažetak
Članak se bavi projektom odgojnoga kazališta ST – Samo tako koji je posvećen prevenciji ovisnosti o drogama kod mladih ljudi, iniciran i vođen od strane glumice Jolande Tudor i redatelja Gorana Golovka, a ostvaren u suradnji s članovima Dramskoga studija za mladež u okviru Gradskoga kazališta mladih Split 1996. i 1997. godine. Analizom pojedinih elemenata istoimene skupno osmišljene predstave (tema, glumačka izvedba, jezik, odnos prema gledateljima, izvedbeni prostor i scenografija) koja je jedan od ishoda projekta, utvrđuje se njezina ukotvljenost u skupnome stvaralačkom procesu i neposrednome društvenom kontekstu u smislu iskustava koautora i interakcije s publikom iz čega se razvija specifična međuzavisnost emisije i recepcije izvedbenoga materijala i preventivni potencijal.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti