Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1118119

Prototipnost i čestotnost u poučavanju glagolske prefiksacije


Udier, Sanda Lucija; Matovac, Darko
Prototipnost i čestotnost u poučavanju glagolske prefiksacije // 31. savjetovanje Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku "Jezik i njegovi učinci"
Rijeka, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1118119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prototipnost i čestotnost u poučavanju glagolske prefiksacije
(Prototypicality and frequency in teaching verbal prefixation)

Autori
Udier, Sanda Lucija ; Matovac, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
31. savjetovanje Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku "Jezik i njegovi učinci"

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 04.05.2017. - 06.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glagolska prfiksacija, ovladavanje prefigiranim glagolima, hrvatski kao ini jezik
(verbal prefixation, attainment of prefixed verbs, Croatian as L2)

Sažetak
Previous research dealing with verbal prefixation in contexts of learning Croatian as a second and foreign language (CL2) has shown that the acquisition of prefixed verbs is influenced by the fact whether a verbal prefix has a cognate preposition or not and, if it has, how often are prefixed verbs formed by that verbal prefix followed by the cognate preposition. Furthermore, based on the previous research an assumption emerged that there is a correlation between the meaning of a prefixed verb and the complexity of the semantic network of the verbal prefix used, as well as with the frequency of the verbal prefix used and the frequency of the prefixed verb itself. This research seeks to put to test these assumptions, as well as several other closely related ones, by investigating the attainment of prefixed verbs among CL2 learners at B2 and C1 level of language proficiency. The results of this research will benefit to the development of more efficient approach to teaching verbal prefixation in context of CL2.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darko Matovac (autor)

Avatar Url Sanda Lucija Udier (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Udier, Sanda Lucija; Matovac, Darko
Prototipnost i čestotnost u poučavanju glagolske prefiksacije // 31. savjetovanje Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku "Jezik i njegovi učinci"
Rijeka, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Udier, S. & Matovac, D. (2017) Prototipnost i čestotnost u poučavanju glagolske prefiksacije. U: 31. savjetovanje Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku "Jezik i njegovi učinci".
@article{article, author = {Udier, Sanda Lucija and Matovac, Darko}, year = {2017}, keywords = {glagolska prfiksacija, ovladavanje prefigiranim glagolima, hrvatski kao ini jezik}, title = {Prototipnost i \v{c}estotnost u pou\v{c}avanju glagolske prefiksacije}, keyword = {glagolska prfiksacija, ovladavanje prefigiranim glagolima, hrvatski kao ini jezik}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Udier, Sanda Lucija and Matovac, Darko}, year = {2017}, keywords = {verbal prefixation, attainment of prefixed verbs, Croatian as L2}, title = {Prototypicality and frequency in teaching verbal prefixation}, keyword = {verbal prefixation, attainment of prefixed verbs, Croatian as L2}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font