Pregled bibliografske jedinice broj: 1118102
Emocionalna reakcija straha u visokoškolskoj nastavi turskog jezika
Emocionalna reakcija straha u visokoškolskoj nastavi turskog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski falultet, Zagreb
CROSBI ID: 1118102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalna reakcija straha u visokoškolskoj
nastavi turskog jezika
(Emotional reaction of fear in hihger-education
level od Turkish language lectures)
Autori
Meštrović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski falultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.09
Godina
2020
Stranica
69
Mentor
Marta Andrić ; Ivan Markić
Ključne riječi
nastava, strah, strah od jezika, turski jezik
(teaching, fear, fear of language, Turkish language)
Sažetak
Nastavni je proces mjesto pojave različitih emocionalnih reakcija. Promatrajući nastavu stranih jezika, pozornost se osobito usmjerava na pojavu emocije straha koja se pri povezivanju s procesom usvajanja jezika koji nije materinski naziva strahom od stranoga jezika. Riječ je o osjećaju neugode, nervoze i nesigurnosti do kojega dolazi kada na stranome jeziku treba govoriti, čitati, pisati ili slušati s razumijevanjem. Ova je pojava u prvom dijelu diplomskoga rada detaljnije pojašnjena s teorijskog gledišta, dok su u njegovom drugom dijelu prikazani rezultati istraživanja koje je za cilj imalo steći detaljniji uvid u njene izvore i prijedloge za eliminaciju ili smanjenje. Rezultati brojnih istraživanja, pa tako i kvalitativnog istraživanja provedenog u svrhu samoga rada, pokazali su kako se negativne emocionalne reakcije koje ukazuju na strah od jezika mogu javiti i u kontekstu visokoškolske nastave, odnosno u nastavi lektorskih vježbi turskoga jezika kod studenata diplomskog studija turkologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb