Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1117846

Model upravljanja voznim redom u željezničkom prometu


Kaužljar, Dražen
Model upravljanja voznim redom u željezničkom prometu, 2014., doktorska disertacija, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1117846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model upravljanja voznim redom u željezničkom prometu
(Timetable management model in railway traffic)

Autori
Kaužljar, Dražen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
23.06

Godina
2014

Stranica
174

Mentor
Bogović, Blaž

Ključne riječi
željeznički promet, prometna tehnologija, vozni red, željeznička infrastruktura, željeznički prijevoznici, željeznička usluga, željeznička regulativa, društveno odgovorno poslovanje, sustav vrijednosti, sustav upravljanja kvalitetom, sustav upravljanja okolišem, sustav upravljanja sigurnošću, redovitost i urednost prometa, funkcije upravljanja, procesni pristup, izvrsnost
(railway traffic, traffic technology, timetable management, railway infrastructure, railway carrier, transport service, railway regulation, corporate social responsibility, value system, quality management system, eco-management system, safety management system, regularity, management functions, process approach, progress)

Sažetak
Razvoj željezničkog prometa u Europi usmjeren je k razdvajanju prijevoza od infrastrukture i otvaranju prijevozničkog tržišta. Taj proces modernizacije i osuvremenjivanja još uvijek nije donio željene rezultate. Željeznička poduzeća još uvijek su zatvorena i nisu usmjerena zahtjevima okoline već traženju rješenja isključivo unutar sustava. Razvoj funkcioniranja novog sustava otežava podjela jedinstvenoga tehnološkog procesa stvaranja prijevozne usluge. Vozni red, kao osnovni plan prometa vlakova, faza je planiranja tehnološkog procesa stvaranja prijevozne usluge i glavni proces svakoga željezničkog poduzeća. Unaprjeđenjem procesa izrade voznog reda omogućava se prevladavanje postojećih stanja. To je moguće učiniti uspostavom sustava upravljanja voznim redom između željezničkih poduzeća te unaprjeđenjem procesa voznog reda. Uspostavom sustava upravljanja voznim redom omogućuje se jedinstvenost tehnološkog procesa stvaranja prijevozne usluge u uvjetima razdvajanja prijevoza od infrastrukture. Unaprjeđenje procesa voznog reda potrebno je provesti u tri smjera: povezivanje sa sustavima vrijednosti, uvođenje menadžerskih vještina i postizanje izvrsnosti voznog reda. Na taj način utječe se na poboljšanje kvalitete prijevozne usluge i financijsku konsolidaciju željezničkih poduzeća. Model upravljanja voznim redom u željezničkom prometu nadogradnja je tradicionalnog načina izrade voznog reda i uspostave procesnog pristupa. Na jednom mjestu modelom se povezuju zahtjevi vanjske i unutarnje okoline u kratkoročnom ili godišnjem te srednjoročnom ili petogodišnjem planiranju. Primjenom tabličnih alata u modelu vrednuje se postojeće stanje za svako područje te određuju ciljevi za unaprjeđenje voznog reda, a time i ukupnog razvoja željezničkog prometa. Model je primijenjen na željeznički sustav s tri željeznička poduzeća koja se bave upravljanjem infrastrukturom, prijevozom putnika i prijevozom roba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dražen Kaužljar (autor)

Avatar Url Blaž Bogović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kaužljar, Dražen
Model upravljanja voznim redom u željezničkom prometu, 2014., doktorska disertacija, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
Kaužljar, D. (2014) 'Model upravljanja voznim redom u željezničkom prometu', doktorska disertacija, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kau\v{z}ljar, Dra\v{z}en}, year = {2014}, pages = {174}, keywords = {\v{z}eljezni\v{c}ki promet, prometna tehnologija, vozni red, \v{z}eljezni\v{c}ka infrastruktura, \v{z}eljezni\v{c}ki prijevoznici, \v{z}eljezni\v{c}ka usluga, \v{z}eljezni\v{c}ka regulativa, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, sustav vrijednosti, sustav upravljanja kvalitetom, sustav upravljanja okoli\v{s}em, sustav upravljanja sigurno\v{s}\'{c}u, redovitost i urednost prometa, funkcije upravljanja, procesni pristup, izvrsnost}, title = {Model upravljanja voznim redom u \v{z}eljezni\v{c}kom prometu}, keyword = {\v{z}eljezni\v{c}ki promet, prometna tehnologija, vozni red, \v{z}eljezni\v{c}ka infrastruktura, \v{z}eljezni\v{c}ki prijevoznici, \v{z}eljezni\v{c}ka usluga, \v{z}eljezni\v{c}ka regulativa, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, sustav vrijednosti, sustav upravljanja kvalitetom, sustav upravljanja okoli\v{s}em, sustav upravljanja sigurno\v{s}\'{c}u, redovitost i urednost prometa, funkcije upravljanja, procesni pristup, izvrsnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kau\v{z}ljar, Dra\v{z}en}, year = {2014}, pages = {174}, keywords = {railway traffic, traffic technology, timetable management, railway infrastructure, railway carrier, transport service, railway regulation, corporate social responsibility, value system, quality management system, eco-management system, safety management system, regularity, management functions, process approach, progress}, title = {Timetable management model in railway traffic}, keyword = {railway traffic, traffic technology, timetable management, railway infrastructure, railway carrier, transport service, railway regulation, corporate social responsibility, value system, quality management system, eco-management system, safety management system, regularity, management functions, process approach, progress}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font