Pregled bibliografske jedinice broj: 1117730
VIRTUALNA PROMOCIJA NOVOG ZNANJA NA INTERNETU
VIRTUALNA PROMOCIJA NOVOG ZNANJA NA INTERNETU // Proceedings of Polytechnic&Design 2015
Zagreb, Hrvatska, 2015. str. 143-151 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1117730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VIRTUALNA PROMOCIJA NOVOG ZNANJA NA INTERNETU
(VIRTUAL PROMOTION OF NEW KNOWLEDGE ON THE INTERNET)
Autori
Dunđer, Ivan ; Čolić, Mile ; Lugović, Segej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of Polytechnic&Design 2015
/ - , 2015, 143-151
Skup
Proceedings of Polytechnic&Design 2015
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.03.2015. - 28.03.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
virtualna promocija, novo znanje, internetski portal, informacija, ideje, izumi, inovacije, novi proizvodi, gospodarski razvoj, novi mediji, informacijske znanosti
(information age, inspiration source, virtual presentation of knowledge and heritage, information sciences, innovation)
Sažetak
Novo znanje, odnosno nove ideje, izumi i inovacije omogućuju kreiranje novih proizvoda koji značajno određuju razvoj svakoga društva. U ovom radu utvrdit će se na koji način relevantan hrvatski novinski internetski portal skreće pozornost na nove proizvode i njihove kreatore, tj. inovatore te na koji način na fenomenu novog proizvoda gradi vijest i odašilje informaciju. Analizirat će se i stanje u suvremenom hrvatskom inovatorstvu te potencijali i realizacija ideja na tržištu. Međuovisnost medija i novih vrijednosti u razvojnom konceptu društva bit će također istražena. Izvršit će se i sadržajna analiza najposjećenijih novinarskih uradaka objavljenih na odabranom internetskom portalu, a zatim će se ustanoviti njihova uloga u razumijevanju i prepoznavanju značaja novog znanja kao nove vrijednosti u razvojnoj strategiji hrvatskog društva. Pored toga, istraživanje će pokazati je li analizirani internetski portal prepoznao važnost novog znanja, u kojoj mjeri sudjeluje u afirmaciji istog te koju ulogu zauzima u virtualnoj promociji novog znanja, a time i novih vrijednosti u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb