Pregled bibliografske jedinice broj: 1117422
Razvoj marke grada Livna
Razvoj marke grada Livna, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 1117422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj marke grada Livna
(City Branding Livno)
Autori
Vujeva, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
23.03
Godina
2021
Stranica
47
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
Razvoj marke grada, razvoj marke mjesta, Livno
(City Branding, Place Branding, Livno)
Sažetak
Cilj diplomskog rada je istražiti identitet i imidž grada Livna u svrhu izgradnje i upravljanja markom. U radu se prvo obrađuje i analizira teorija povezana s konceptom razvoja marke grada, sastavnicama koncepta i svrhom upravljanja markom grada. Potom se predstavljaju i analiziraju uspješni slučajevi razvoja i upravljanja markom grada (Amsterdam, Oslo, Poznan). Slijedi dio rada koji sadrži opće informacije o gradu Livnu i njegovim karakteristikama. Zatim se opisuje provedeno primarno, kvantitativno istraživanje kojim je obuhvaćeno 226 ispitanika, analiziraju se i interpretiraju rezultati, a kako bi se provjerila istinitost postavljenih hipoteza. U zaključku se prezentiraju smjernice za budući razvoj marke grada Livna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija