Pregled bibliografske jedinice broj: 1116719
Integrirano učenje uz pokret u ustanovama ranog odgoja
Integrirano učenje uz pokret u ustanovama ranog odgoja. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021 (monografija)
CROSBI ID: 1116719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirano učenje uz pokret u ustanovama ranog
odgoja
(Movement-Based Integrated Learning in Early
Education Institutions)
Autori
Vujičić, Lidija ; Petrić, Vilko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2021
Stranica
158
ISBN
978-953-7917-31-9
Ključne riječi
Integrirano učenje, pokret, ustanove ranog odgoja
(Integrated Learning, Movement, Early Education Institutions)
Sažetak
Integrirano učenje uz pokret u ustanovi ranog odgoja znanstvena je knjiga nastala kao rezultat višegodišnjeg istraživanja odgojno-obrazovne prakse u ustanovama ranog odgoja, koja su se realizirala putem projekta pod brojem uniri- drustv-18-268 Uspostavljanje sustava za praćenje tjelesne aktivnosti suvremenom tehnologijom u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja koje financira Sveučilište u Rijeci. Tijekom projektnih aktivnosti razvio se pristup integriranog učenja uz pokret koji predstavlja teoriju proizašlu iz prakse i otvara novi smjer u pristupu integriranom učenju djece i općenito razvoju odgojno-obrazovnog procesa u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Autori su knjigu generalno podijelili u tri poglavlja. Prva dva predstavljaju teorijski okvir i polazišta integriranog učenja uz pokret, a potkrijepljeni su pregledom znanstvenih istraživanja i konkretnim praktičnim primjerima iz neposrednog odgojno-obrazovnog procesa. U trećem su poglavlju predstavljeni znanstveni članci vezani uz vrednovanje teorije integriranog učenja uz pokret tijekom odgojno- obrazovnog procesa, koji su objavljeni u eminentnim međunarodnim znanstvenim knjigama, časopisima i zbornicima radova indeksiranima u vrijednim svjetskim znanstvenim bazama: Web of Science i Scopus. Članci predstavljaju kronologiju razvoja, odnosno proces utemeljenja teorije integriranog učenja uz pokret u određenom razdoblju. Djeci je prirodno u svakoj situaciji tražiti pokret koji je nezaobilazan dio integriranog učenja, što osigurava njihov cjeloviti razvoj i veću kvalitetu života. Integrirano učenje uz pokret spada u najkvalitetnije pristupe neposrednog rada u svakodnevnom odgojno-obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci