Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1115871

Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine


Baćac, Robert; Demonja, Damir
Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021), 3; 195-210 doi:10.31192/np.19.1.14 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1115871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine
(Tourist Destination Branding: The Example of Podravina)

Autori
Baćac, Robert ; Demonja, Damir

Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 19 (2021), 3; 195-210

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Podravina, turizam, brendiranje, prepoznatljivost odredišta, turističko pozicioniranje
(Podravina, tourism, branding, destination recognition, tourist positioning)

Sažetak
Podravina kao kulturno-povijesni pojam prepoznatljivo je zemljopisno područje u Republici Hrvatskoj koje obuhvaća teritorij između rijeke Drave, gore Bilogore i Kalničkog gorja. Danas je ovo područje dio jedinstvene administrativne i političke cjeline Koprivničko-križevačke županije. U turističkom smislu Podravina predstavlja zasebnu cjelinu, posebno povijesno, kulturno, prirodno i socijalno odredište s vlastitim specifičnostima i resursima. Turistički gledano, Podravina još nije iskoristila svoju konkurentsku prednost s obzirom na brendiranje, odnosno izgradnju prepoznatljivog imidža te tržišnu prepoznatljivost i pozicioniranost. Brendiranje Podravine predstavlja osmišljavanje konkurentnog identiteta koje će diferencirati ovo odredište od svih drugih. Sam brend određuju osnovne karakteristike odredišta, njegove prednosti koje proizlaze iz resursne osnove, što je njegova osobnost, i čine ga prepoznatljivim i različitim od konkurenata. U tom smislu potrebno je detektirati i definirati Točke jednakosti (Points of Parity) i Točke različitosti (Points of Difference) temeljem kojih bi odredište Podravina izgradila svoje vrijednosti i prepoznatljivosti u turističkom smislu. Za uspješno brendiranje Podravine kao turističkog odredišta potrebno će biti definirati čimbenike brendiranja koji su ključni za izgradnju brenda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose

Profili:

Avatar Url Damir Demonja (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Baćac, Robert; Demonja, Damir
Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021), 3; 195-210 doi:10.31192/np.19.1.14 (recenziran, članak, znanstveni)
Baćac, R. & Demonja, D. (2021) Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (3), 195-210 doi:10.31192/np.19.1.14.
@article{article, author = {Ba\'{c}ac, Robert and Demonja, Damir}, year = {2021}, pages = {195-210}, DOI = {10.31192/np.19.1.14}, keywords = {Podravina, turizam, brendiranje, prepoznatljivost odredi\v{s}ta, turisti\v{c}ko pozicioniranje}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.19.1.14}, volume = {19}, number = {3}, issn = {1334-2312}, title = {Turisti\v{c}ko brendiranje destinacije na primjeru Podravine}, keyword = {Podravina, turizam, brendiranje, prepoznatljivost odredi\v{s}ta, turisti\v{c}ko pozicioniranje} }
@article{article, author = {Ba\'{c}ac, Robert and Demonja, Damir}, year = {2021}, pages = {195-210}, DOI = {10.31192/np.19.1.14}, keywords = {Podravina, tourism, branding, destination recognition, tourist positioning}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.19.1.14}, volume = {19}, number = {3}, issn = {1334-2312}, title = {Tourist Destination Branding: The Example of Podravina}, keyword = {Podravina, tourism, branding, destination recognition, tourist positioning} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Religious and Theological Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font