Pregled bibliografske jedinice broj: 1115871
Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine
Turističko brendiranje destinacije na primjeru Podravine // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021), 3; 195-210 doi:10.31192/np.19.1.14 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1115871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turističko brendiranje destinacije na primjeru
Podravine
(Tourist Destination Branding: The Example of
Podravina)
Autori
Baćac, Robert ; Demonja, Damir
Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 19
(2021), 3;
195-210
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Podravina, turizam, brendiranje, prepoznatljivost odredišta, turističko pozicioniranje
(Podravina, tourism, branding, destination recognition, tourist positioning)
Sažetak
Podravina kao kulturno-povijesni pojam prepoznatljivo je zemljopisno područje u Republici Hrvatskoj koje obuhvaća teritorij između rijeke Drave, gore Bilogore i Kalničkog gorja. Danas je ovo područje dio jedinstvene administrativne i političke cjeline Koprivničko-križevačke županije. U turističkom smislu Podravina predstavlja zasebnu cjelinu, posebno povijesno, kulturno, prirodno i socijalno odredište s vlastitim specifičnostima i resursima. Turistički gledano, Podravina još nije iskoristila svoju konkurentsku prednost s obzirom na brendiranje, odnosno izgradnju prepoznatljivog imidža te tržišnu prepoznatljivost i pozicioniranost. Brendiranje Podravine predstavlja osmišljavanje konkurentnog identiteta koje će diferencirati ovo odredište od svih drugih. Sam brend određuju osnovne karakteristike odredišta, njegove prednosti koje proizlaze iz resursne osnove, što je njegova osobnost, i čine ga prepoznatljivim i različitim od konkurenata. U tom smislu potrebno je detektirati i definirati Točke jednakosti (Points of Parity) i Točke različitosti (Points of Difference) temeljem kojih bi odredište Podravina izgradila svoje vrijednosti i prepoznatljivosti u turističkom smislu. Za uspješno brendiranje Podravine kao turističkog odredišta potrebno će biti definirati čimbenike brendiranja koji su ključni za izgradnju brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Religious and Theological Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts