Pregled bibliografske jedinice broj: 1115832
Studentske navike učenja i uloga Sveučilišne knjižnice
Studentske navike učenja i uloga Sveučilišne knjižnice, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1115832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentske navike učenja i uloga Sveučilišne knjižnice
(Student learning habits and the role of the
University Library)
Autori
Juras, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
03.09
Godina
2020
Stranica
30
Mentor
Juric, Mate
Ključne riječi
navike učenja ; sveučilišna knjižnica ; studenti ; strategije učenja ; knjižnica
(learning habits ; university library ; students ; learning strategies ; library)
Sažetak
U ovome radu se na početku govori o učenju, definiciji pojma učenja te nekim temeljnim načelima učenja. Objašnjeni su psihološki faktori u procesu učenja, te načini učenja vezani uz kontekst studiranja. Zatim se objašnjava uloga knjižnice kao posrednika između studenta i njegovih navika učenja. U istom dijelu se navode razlozi odabira knjižnice kao mjesta za učenje te izvora sadržaja na temelju prijašnjih istraživanja. Naglašava se uloga knjižnice u procesu učenja te se navode primjeri inozemnih knjižnica. Istraživanje je provedeno putem online ankete gdje se ispituje studente o njihovim navikama učenja te razlozima i načinima korištenja knjižnice u svrhu učenja. Rezultati potvrđuju važnu ulogu knjižnice kao mjesta za učenje, uz specifične i učinkovite strategije učenja koje studenti primjenjuju u takvom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti