Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1115805

Čitateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status


Vrbatović, Antonia
Čitateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1115805 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čitateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status
(Reading habits of children with respect to place of residence and socioeconomic status)

Autori
Vrbatović, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za informacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
29.03

Godina
2019

Stranica
53

Mentor
Juric, Mate

Ključne riječi
mjesto stanovanja ; lektire ; čitanje ; navike
(place of residence ; reading ; habits)

Sažetak
Svrha istraživanja čitalačkih navika djece je determinirati faktore utjecaja na čitalačke navike i odnos djece prema čitanju općenito. Cilj rada je ukazati na čitalačke navike osnovnoškolaca te kroz analizu navika i preferencija te stavova ukazati na najznačajnije faktore u okolini djece poput stanovanja, socioekonomskog statusa te pohađanje vrtića. Čitanje je vještina koja se razvija od malih nogu upoznavanjem govora i slova. Učimo i obrazujemo se čitanjem, a čitalačka navika se razvija tijekom vremena pod utjecajem niza faktora od onih kontrolabilnih do nekontrolabilnih. Istraživanje čitalačkih navika provedeno je anketiranjem osnovnoškolaca te primjenom statističkih metoda u determiniranju faktora utjecaja na čitalačke navike. Istraživanjem navika, percepcija te ponašanja djece u osnovnoj školi, kada je u pitanju čitanje, ukazalo je na relativno nisku razinu učestalosti čitanja lektire i čitanja u slobodno vrijeme. Uzroke tome moguće je tražiti u smanjenju slobodnog vremena te tehnološkom napretku koji mnoge sadržaje čini dostupnijima te djeca teže do potrebnih informacija doći brže i uz manje truda ne uviđajući koristi od čitanja i samostalnog razvijanja razmišljanja tijekom čitanja. Osvrtom na rezultate istraživanja ; koji su determinirali faktore utjecaja na čitalačke navike kod djece, dan je doprinos razumijevanju ove problematike s mogućnošću razvoja novih modela i tehnika u metodama koje koristi obrazovni sustav te prezentacije obrazovnog programa u školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mate Juric (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrbatović, Antonia
Čitateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
Vrbatović, A. (2019) 'Čitateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status', diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrbatovi\'{c}, Antonia}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {mjesto stanovanja, lektire, \v{c}itanje, navike}, title = {\v{C}itateljske navike djece s obzirom na mjesto stanovanja i socioekonomski status}, keyword = {mjesto stanovanja, lektire, \v{c}itanje, navike}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrbatovi\'{c}, Antonia}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {place of residence, reading, habits}, title = {Reading habits of children with respect to place of residence and socioeconomic status}, keyword = {place of residence, reading, habits}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font