Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1115041

Učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal elektire


Belak, Tea
Učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal elektire, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1115041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal elektire
(Secondary-school teachers' and students views of e-books as required reading and their understanding of the eLektire Portal)

Autori
Belak, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2018

Stranica
89

Mentor
Živković, Daniela

Ključne riječi
čitanje ; lektira ; elektronička knjiga ; motivacija ; srednjoškolci ; nastavnici
(reading ; required reading ; electronic book ; motivation ; secondary-school students ; teachers)

Sažetak
Tema su rada učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal eLektire. U radu je razmotreno nekoliko ključnih problema. Prvi je izazov uvoĎenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovni proces, s osvrtom na najvaţnije projekte uvoĎenja informacijsko- komunikacijske tehnologije u nastavu i poticaja čitanja na novim medijima koji se trenutno provode, posebice projekt eŠkole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola čiji je nositelj CARNet. Drugi je problem predstavljanje promijenjene paradigme čitanja u 21. stoljeću i fenomena elektroničke knjige te tehnoloških, sadrţajnih i multimedijalnih mogućnosti koje ona nudi. Rad se osvrnuo i na dosad provedene projekte digitalizacije knjiţevnih djela u Republici Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na portal eLektire čiji su sadrţaj i korisničko sučelje analizirani i vrednovani prema kriterijima navedenima u nedavno donesenom Prijedlogu kriterija i preporuka za izradu kvalitetnih elektira, dokumentu koji nudi smjernice za kvalitetno sadrţajno predstavljanje lektirnoga djela u elektroničkome okruţenju, a koje pridonose potrebama učenika i razvoju njihovih digitalnih kompetencija. Zadnji je ključni problem poloţaj lektire u suvremenoj nastavi Hrvatskoga jezika, u skladu sa sve lošijim čitateljskim navikama učenika te sve manjom motivacijom za čitanje. Glavni dio rada zauzima istraţivanje kojemu je cilj bio metodom ankete ispitati odnos nastavnika i učenika prema uvoĎenju informacijsko- komunikacijske tehnologije u nastavu, utvrditi stupanj njihove upućenosti u fenomen elektroničke knjige i rad portala eLektire, kao i ispitati njihovo mišljenje o trenutnoj situaciji u nastavi lektire i mogućim promjenama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Interdisciplinarni diplomski rad.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daniela Živković (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

darhiv.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Belak, Tea
Učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal elektire, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Belak, T. (2018) 'Učenički i nastavnički stavovi o lektiri u elektroničkome obliku i upućenost u portal elektire', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Belak, Tea}, year = {2018}, pages = {89}, keywords = {\v{c}itanje, lektira, elektroni\v{c}ka knjiga, motivacija, srednjo\v{s}kolci, nastavnici}, title = {U\v{c}eni\v{c}ki i nastavni\v{c}ki stavovi o lektiri u elektroni\v{c}kome obliku i upu\'{c}enost u portal elektire}, keyword = {\v{c}itanje, lektira, elektroni\v{c}ka knjiga, motivacija, srednjo\v{s}kolci, nastavnici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Belak, Tea}, year = {2018}, pages = {89}, keywords = {reading, required reading, electronic book, motivation, secondary-school students, teachers}, title = {Secondary-school teachers' and students views of e-books as required reading and their understanding of the eLektire Portal}, keyword = {reading, required reading, electronic book, motivation, secondary-school students, teachers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font