Pregled bibliografske jedinice broj: 1114795
Informacijsko-komunikacijska tehnologija u učenju i poučavanju njemačkog jezika
Informacijsko-komunikacijska tehnologija u učenju i poučavanju njemačkog jezika, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1114795 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijsko-komunikacijska tehnologija u učenju i
poučavanju njemačkog jezika
(Information and communication technology in learning
and teaching German language)
Autori
Đurđek, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
12.04
Godina
2019
Stranica
135
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija ; njemački jezik ; učenje ; poučavanje ; nastava ; obrazovanje
(information and communication technology ; German language ; learning ; teaching ; class ; education)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti učestalost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi njemačkog jezika te pripremljenost i educiranost budućih nastavnika njemačkog jezika za uporabu IKT-a u nastavi. U tu svrhu provedeno je istraživanje podijeljeno u dva dijela. Cilj prvog istraživanja bio je istražiti kvalitetu programa nastavničkih studija germanistike u Hrvatskoj u pogledu pripremljenosti studenata za poučavanje pomoću IKT-a u današnjem digitalnom okruženju. Drugim istraživanjem istraživala su se mišljenja i percepcije učenika i nastavnika njemačkog jezika o uporabi tehnologije u nastavi njemačkog jezika (kvantiteta uporabe IKT-a u nastavi njemačkog jezika, upotrebljavaju li učenici tehnologiju kao pomoć pri učenju i sl.). Rezultati istraživanja detaljnije su prikazani u radu. Nakon analize svakog pojedinog istraživanja raspravljeni su dobiveni rezultati i uspoređeni s rezultatima srodnih istraživanja iz Hrvatske i Europe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti