Pregled bibliografske jedinice broj: 1114632
Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda
Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1114632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda
(The impact of social media on product marketing)
Autori
Tolj, Nevenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2019
Stranica
35
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
društvene mreže ; marketing ; oglašavanje proizvoda ; internetski marketing ; povijest marketinga
(social media ; marketing ; product promotion ; social media marketing ; history of marketing)
Sažetak
Društveni su mediji u posljednjih desetak godina preuzeli bitnu ulogu u posredovanju između korisnika i brandova. Zbog povezanosti s korisnicima informacije se ekstremno brzo prenose i šire po cijelom svijetu. Tvrtke danas stvaraju strategije na društvenim mrežama kako bi analizirale i razumjele zahtjeve, želje i nedostatke ciljne grupe potrošača. Takav se tip marketinga često naziva marketing preko društvenih mreža. Glavni je fokus tog tipa marketinga stvoriti sadržaj koji će korisnici društvenih mreža međusobno dijeliti i širiti, bez izravnog angažiranja brandova. Marketing preko društvenih mreža ima ogroman utjecaj na poslovanje i tržište s obzirom na to da se rast poslovanja može odvijati astronomskom brzinom. Nadalje pruža priliku tvrtkama da privuku pažnju kupaca uz istovremenu izgradnju imidža marke. U radu ću se fokusirati na marketing proizvoda na društvenim mrežama na američkom tržištu, ali ću prikazati i primjere hrvatskog marketinga proizvoda na društvenim mrežama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti