Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114632

Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda


Tolj, Nevenka
Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1114632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda
(The impact of social media on product marketing)

Autori
Tolj, Nevenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
03.07

Godina
2019

Stranica
35

Mentor
Kocijan, Kristina

Ključne riječi
društvene mreže ; marketing ; oglašavanje proizvoda ; internetski marketing ; povijest marketinga
(social media ; marketing ; product promotion ; social media marketing ; history of marketing)

Sažetak
Društveni su mediji u posljednjih desetak godina preuzeli bitnu ulogu u posredovanju između korisnika i brandova. Zbog povezanosti s korisnicima informacije se ekstremno brzo prenose i šire po cijelom svijetu. Tvrtke danas stvaraju strategije na društvenim mrežama kako bi analizirale i razumjele zahtjeve, želje i nedostatke ciljne grupe potrošača. Takav se tip marketinga često naziva marketing preko društvenih mreža. Glavni je fokus tog tipa marketinga stvoriti sadržaj koji će korisnici društvenih mreža međusobno dijeliti i širiti, bez izravnog angažiranja brandova. Marketing preko društvenih mreža ima ogroman utjecaj na poslovanje i tržište s obzirom na to da se rast poslovanja može odvijati astronomskom brzinom. Nadalje pruža priliku tvrtkama da privuku pažnju kupaca uz istovremenu izgradnju imidža marke. U radu ću se fokusirati na marketing proizvoda na društvenim mrežama na američkom tržištu, ali ću prikazati i primjere hrvatskog marketinga proizvoda na društvenim mrežama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tolj, Nevenka
Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Tolj, N. (2019) 'Utjecaj društvenih mreža na marketing proizvoda', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tolj, Nevenka}, year = {2019}, pages = {35}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketing, ogla\v{s}avanje proizvoda, internetski marketing, povijest marketinga}, title = {Utjecaj dru\v{s}tvenih mre\v{z}a na marketing proizvoda}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketing, ogla\v{s}avanje proizvoda, internetski marketing, povijest marketinga}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tolj, Nevenka}, year = {2019}, pages = {35}, keywords = {social media, marketing, product promotion, social media marketing, history of marketing}, title = {The impact of social media on product marketing}, keyword = {social media, marketing, product promotion, social media marketing, history of marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font