Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114609

Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća


Cerovac, Krešimir
Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1114609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća
(Hybrid learning : the classroom of the 21st century)

Autori
Cerovac, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
03.07

Godina
2019

Stranica
57

Mentor
Kocijan, Kristina

Ključne riječi
hibridno učenje ; konstruktivizam ; didaktika ; metodika ; e-učenje
(blended learning ; constructivism ; didactics ; teaching methods ; e-learning)

Sažetak
U ovom je radu objašnjeno što je to hibridno učenje i koja su njegova obilježja. Dani su razlozi zašto je takav model učenja potreban u učionicama 21. stoljeća i navedene su prednosti takvog obrazovnog modela koje ga čine prikladnim za ispunjavanje suvremenih obrazovnih ciljeva. Uz to, istražene su prednosti hibridnog modela prema konstruktivističkoj teoriji. S ciljem objašnjavanja načina na koji su se didaktički principi mijenjali kroz povijest, dan je pregled razvoja didaktike kroz 17., 18., 19., 20. i 21. stoljeće. Kako bi se ispitala prikladnost hibridnog modela učenja u obrazovnim institucijama, u radu je pružen pregled više istraživanja koja su se bavila ispitivanjem učinaka hibridne metode poučavanja. Ta su se istraživanja analizirala i usporedila s ciljem zaključivanja o prisutnosti i prikladnosti tog obrazovnog modela u Hrvatskoj i u svijetu te o potencijalnom smjeru njegovog razvoja u obrazovnim institucijama u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Cerovac (autor)

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cerovac, Krešimir
Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Cerovac, K. (2019) 'Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cerovac, Kre\v{s}imir}, year = {2019}, pages = {57}, keywords = {hibridno u\v{c}enje, konstruktivizam, didaktika, metodika, e-u\v{c}enje}, title = {Hibridno u\v{c}enje : u\v{c}ionica 21. stolje\'{c}a}, keyword = {hibridno u\v{c}enje, konstruktivizam, didaktika, metodika, e-u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cerovac, Kre\v{s}imir}, year = {2019}, pages = {57}, keywords = {blended learning, constructivism, didactics, teaching methods, e-learning}, title = {Hybrid learning : the classroom of the 21st century}, keyword = {blended learning, constructivism, didactics, teaching methods, e-learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font