Pregled bibliografske jedinice broj: 1114609
Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća
Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1114609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća
(Hybrid learning : the classroom of the 21st century)
Autori
Cerovac, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2019
Stranica
57
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
hibridno učenje ; konstruktivizam ; didaktika ; metodika ; e-učenje
(blended learning ; constructivism ; didactics ; teaching methods ; e-learning)
Sažetak
U ovom je radu objašnjeno što je to hibridno učenje i koja su njegova obilježja. Dani su razlozi zašto je takav model učenja potreban u učionicama 21. stoljeća i navedene su prednosti takvog obrazovnog modela koje ga čine prikladnim za ispunjavanje suvremenih obrazovnih ciljeva. Uz to, istražene su prednosti hibridnog modela prema konstruktivističkoj teoriji. S ciljem objašnjavanja načina na koji su se didaktički principi mijenjali kroz povijest, dan je pregled razvoja didaktike kroz 17., 18., 19., 20. i 21. stoljeće. Kako bi se ispitala prikladnost hibridnog modela učenja u obrazovnim institucijama, u radu je pružen pregled više istraživanja koja su se bavila ispitivanjem učinaka hibridne metode poučavanja. Ta su se istraživanja analizirala i usporedila s ciljem zaključivanja o prisutnosti i prikladnosti tog obrazovnog modela u Hrvatskoj i u svijetu te o potencijalnom smjeru njegovog razvoja u obrazovnim institucijama u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb