Pregled bibliografske jedinice broj: 1114608
Analiza komunikacijskih strategija kriznog komuniciranja : Studija slučaja poduzeća u Hrvatskoj
Analiza komunikacijskih strategija kriznog komuniciranja : Studija slučaja poduzeća u Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1114608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza komunikacijskih strategija kriznog
komuniciranja : Studija slučaja poduzeća u Hrvatskoj
(Analysis of the communication strategies of crisis
communication)
Autori
Dujmović, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2020
Stranica
72
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
kriza ; krizno komuniciranje ; strategije kriznog komuniciranje ; odnosi s javnošću ; krizni menadžment
(crisis ; crisis communication ; crisis communication strategies ; public relations ; crisis management)
Sažetak
Kriza je neizbježan fenomen svakoj organizaciji. Jednom kada se dogodi, ključno je imati krizni tim koji će se posvetiti rješavanju krize. Svrha ovog rada je analizirati kako komuniciraju neka od najpoznatijih hrvatskih poduzeća kada se suoče s krizom te koje strategije koriste. Korištena je metoda studije slučaja na nekim od najvećih hrvatskih tvrtki: Agrokor, Meggle i Rimac. Analiza se temeljila na Coombsovim parametrima kriznog komuniciranja. Analizirane su strategije eksternog kriznog komuniciranja te kako su ih tvrtke suočene s krizom primijenile. Ovaj je rad pokazao kako hrvatska poduzeća još uvijek nisu potpuno upućena u pravilno krizno komuniciranje s javnostima. Prostora za napredak uvijek ima, a ujedno je i to razlog zašto je fenomen krize vrlo slojevit i kompleksan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti