Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114592

Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta


Kiseljak, Gordana
Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1114592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta
(Informatics in primary education : a comparative analysis of the current situation in Croatia and the rest of the world)

Autori
Kiseljak, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
03.07

Godina
2019

Stranica
33

Mentor
Kocijan, Kristina

Ključne riječi
informatika ; osnovna škola ; obrazovanje ; Hrvatska ; SAD ; Japan ; Finska
(informatics ; primary education ; Croatia ; USA ; Japan ; Finland)

Sažetak
Informatičko znanje postaje sve važnija vještina u ovom modernom dobu te je presudno da ono bude implementirano u živote mladih od rane dobi. Polazno mjesto za dobivanje temelja su upravo osnovne škole, gdje djeca uče razvijati različite vještine od čitanja i pisanja do dobivanja uvoda u osnovna područja znanosti i humanistike. U hrvatskom školstvu 2018. godine uvodi se obavezna nastava informatike za pete i šeste razrede te promjena kurikuluma za sve razrede osnovnih i srednjih škola. Polazeći od toga, u ovom se radu daje usporedba kako je funkcionirao program informatike u hrvatskim javnim osnovnim školama u proteklih nekoliko godina. Važno je dati i sliku kako stojimo u ovom pogledu usporedno s ostalim zemljama, kako bi mogli stvoriti svijest o tome kako poboljšati izvođenje ovog plana i programa nastave informatike te pružiti budućim generacijama najbolji mogući način rada. Jedino komparativnom analizom u svjetskom kontekstu možemo dobiti ispravan uvid za moguća rješenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kiseljak, Gordana
Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Kiseljak, G. (2019) 'Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kiseljak, Gordana}, year = {2019}, pages = {33}, keywords = {informatika, osnovna \v{s}kola, obrazovanje, Hrvatska, SAD, Japan, Finska}, title = {Nastava informatike u osnovnim \v{s}kolama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta}, keyword = {informatika, osnovna \v{s}kola, obrazovanje, Hrvatska, SAD, Japan, Finska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kiseljak, Gordana}, year = {2019}, pages = {33}, keywords = {informatics, primary education, Croatia, USA, Japan, Finland}, title = {Informatics in primary education : a comparative analysis of the current situation in Croatia and the rest of the world}, keyword = {informatics, primary education, Croatia, USA, Japan, Finland}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font