Pregled bibliografske jedinice broj: 1114592
Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta
Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna analiza Hrvatske i svijeta, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1114592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava informatike u osnovnim školama : usporedna
analiza Hrvatske i svijeta
(Informatics in primary education : a comparative
analysis of the current situation in Croatia and
the rest of the world)
Autori
Kiseljak, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2019
Stranica
33
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
informatika ; osnovna škola ; obrazovanje ; Hrvatska ; SAD ; Japan ; Finska
(informatics ; primary education ; Croatia ; USA ; Japan ; Finland)
Sažetak
Informatičko znanje postaje sve važnija vještina u ovom modernom dobu te je presudno da ono bude implementirano u živote mladih od rane dobi. Polazno mjesto za dobivanje temelja su upravo osnovne škole, gdje djeca uče razvijati različite vještine od čitanja i pisanja do dobivanja uvoda u osnovna područja znanosti i humanistike. U hrvatskom školstvu 2018. godine uvodi se obavezna nastava informatike za pete i šeste razrede te promjena kurikuluma za sve razrede osnovnih i srednjih škola. Polazeći od toga, u ovom se radu daje usporedba kako je funkcionirao program informatike u hrvatskim javnim osnovnim školama u proteklih nekoliko godina. Važno je dati i sliku kako stojimo u ovom pogledu usporedno s ostalim zemljama, kako bi mogli stvoriti svijest o tome kako poboljšati izvođenje ovog plana i programa nastave informatike te pružiti budućim generacijama najbolji mogući način rada. Jedino komparativnom analizom u svjetskom kontekstu možemo dobiti ispravan uvid za moguća rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti