Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114487

BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča


Geržinić, Zorana
BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča, 2020., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1114487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča
(BOOKtiga – Poreč's International Festival of the Read Books: a marketing story told and read to the end)

Autori
Geržinić, Zorana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.12

Godina
2020

Stranica
61

Mentor
Živković, Daniela

Ključne riječi
marketing, knjižnični marketing, vizualni identitet, Gradska knjižnica Poreč, BOOKtiga, BOOKtižin
(marketing, library marketing, visual identity, The Poreč City Library, BOOKtiga, BOOKtižin)

Sažetak
Ulaganje u marketing i stvaranje marketinške priče preduvjet je uspjeha svake tvrtke, bez obzira na veličinu, područje djelovanja i odnos prema profitu, a svakoj je organizaciji važno da javnost prepozna njezinu svrhu postojanja, pa je tako slučaj i s narodnim knjižnicama. Cilj rada je na primjeru Gradske knjižnice Poreč pokazati kako dobrim i organiziranim marketinškim djelovanjem i razvojem te kontinuiranim održavanjem manifestacija, knjižnice prelaze granice redovitog poslovanja i šire područje svojega djelovanja izvan zidova knjižnica. Tako povećavaju vidljivost ustanove u kulturi, bivaju pristupačnije široj javnosti i pridonose kulturnom razvoju zajednice u kojoj djeluju. Mnoge se hrvatske knjižnice još uvijek bore s nepovoljnim uvjetima za provođenje marketinškog poslovanja, bilo zbog nedovoljnih financijskih sredstava, bilo zbog nepoznavanja marketinškog procesa ili nedostatka stručnog osoblja. Gradska knjižnica Poreč prepoznala je i iznašla načina za privlačenje korisnika u knjižnice, za širenje volonterske mreže, za promociju knjige i čitanja u izazovnim vremenima modernoga doba, kao i za brojne kulturne suradnje koje za sobom ostavljaju rezultate zajedničkoga promišljanja o knjižnici kao mjestu susretišta ljudi različitih afiniteta. BOOKtiga – međunarodni festival pročitanih knjiga s BOOKtižinom, sajmom rabljenih knjiga, novi je, i na našim područjima jedinstven oblik popularizacije knjige i čitanja uz prodaju i darivanje rabljenih knjiga te promociju najnovijih izdanja hrvatskih autora u suradnji s nakladničkim kućama. Naglašavajući vizualni identitet i poruku koju donosi obraća se najširoj javnosti uz poziv na kulturni dijalog. Kroz raznovrstan program, u čijem su središtu uvijek knjiga i čitanje, BOOKtiga nastoji zadovoljiti najrazličitije čitateljske afinitete namjernih i nenamjernih prolaznika, a njezin cjelokupan koncept sa svojim svečanim karakterom privlačan je i najširoj publici te je ova manifestacija sama po sebi postala izuzetan animacijski čimbenik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daniela Živković (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Geržinić, Zorana
BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča, 2020., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Geržinić, Z. (2020) 'BOOKtiga – porečki međunarodni festival pročitanih knjiga: ispričana i iščitana marketinška priča', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ger\v{z}ini\'{c}, Zorana}, year = {2020}, pages = {61}, keywords = {marketing, knji\v{z}ni\v{c}ni marketing, vizualni identitet, Gradska knji\v{z}nica Pore\v{c}, BOOKtiga, BOOKti\v{z}in}, title = {BOOKtiga – pore\v{c}ki me\djunarodni festival pro\v{c}itanih knjiga: ispri\v{c}ana i i\v{s}\v{c}itana marketin\v{s}ka pri\v{c}a}, keyword = {marketing, knji\v{z}ni\v{c}ni marketing, vizualni identitet, Gradska knji\v{z}nica Pore\v{c}, BOOKtiga, BOOKti\v{z}in}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ger\v{z}ini\'{c}, Zorana}, year = {2020}, pages = {61}, keywords = {marketing, library marketing, visual identity, The Pore\v{c} City Library, BOOKtiga, BOOKti\v{z}in}, title = {BOOKtiga – Pore\v{c}'s International Festival of the Read Books: a marketing story told and read to the end}, keyword = {marketing, library marketing, visual identity, The Pore\v{c} City Library, BOOKtiga, BOOKti\v{z}in}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font