Pregled bibliografske jedinice broj: 1114414
Marketing u nakladništvu - s posebnim osvrtom na hrvatske prilike
Marketing u nakladništvu - s posebnim osvrtom na hrvatske prilike, 2020., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1114414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u nakladništvu - s posebnim osvrtom na
hrvatske prilike
(Marketing in publishing with regard to Croatian
circumstances)
Autori
Baranček, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2020
Stranica
47
Mentor
Živković, Daniela
Ključne riječi
nakladništvo, marketing, društvene mreže, mrežne stranice, Hrvatska
(book publishing, marketing, social networks, website, Croatia)
Sažetak
Budući da je marketing jedan od najbitnijih poslovnih procesa u suvremenom svijetu važno je kvalitetno ga implementirati u krugove knjižnog izdavaštva. To je do sada već učinjeno na mnoge načine. Rad će biti usmjeren na nakladništvo kao industriju, marketing te marketing u nakladništvu u Hrvatskoj. Cilj rada je istražiti značaj marketinga u nakladničkoj industriji te dobiti uvid u marketinške napore hrvatskih nakladnika. Za primjer će biti analizirani neki od hrvatskih nakladnika u aspektu internetskog marketinga. Osim toga provest će se anketa usmjerena na nakladnike gdje će se pokušati dobiti uvid u njihov stav o važnosti marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti