Pregled bibliografske jedinice broj: 1114344
Modeli oglašavanja na internetu
Modeli oglašavanja na internetu, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 1114344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli oglašavanja na internetu
(Online advertising models)
Autori
Jurković, Mate
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
05.03
Godina
2021
Stranica
60
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
oglašavanje ; digitalni marketing ; društvene mreže ; tradicionalno oglašavanje ; internet oglašavanje
(advertising ; digital marketing ; social media networks ; traditional advertising ; internet advertising)
Sažetak
U diplomskom radu je obrađena tema „Modeli oglašavanja na internetu“ koja je popraćena teorijskim dijelom i prikazana kako izgleda u praksi. Internet (digitalni) marketing je postao moćan način za jačanje odnosa s kupcima kao iza ostvarenje početne interakcije s potencijalnim budućim kupcima. Digitalno oglašavanje možemo podijeliti u dvije osnovne grupe: direktno marketinško oglašavanje i markiranje. Kako bi digitalni marketing bio uspješan, potrebno je osigurati kvalitetni informativan sadržaj, privlačne oglase, efikasno pozicioniranje na tražilici te privlačenje potencijalnih kupaca na najrelevantniji dio stranice. Najveća prednost digitalnog marketinga jest u tome da je jeftiniji u odnosu na tradicionalne medije dok su nedostaci digitalnog marketinga sporo pronalaženje traženih podataka. Najzapaženiji trendovi u 2020. godini je pad popularnosti Facebook-a i Twitter-a dok očitujemo rast Instagram-a, TikTok-a i Pinterest- a. U Hrvatskoj je i dalje najzastupljenije oglašavanje preko TV-a koji uvjerljivo drži prvo mjesto, dok je zakup internetskog prostora na drugom, a tisak na trećem mjestu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija