Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114344

Modeli oglašavanja na internetu


Jurković, Mate
Modeli oglašavanja na internetu, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 1114344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli oglašavanja na internetu
(Online advertising models)

Autori
Jurković, Mate

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
05.03

Godina
2021

Stranica
60

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
oglašavanje ; digitalni marketing ; društvene mreže ; tradicionalno oglašavanje ; internet oglašavanje
(advertising ; digital marketing ; social media networks ; traditional advertising ; internet advertising)

Sažetak
U diplomskom radu je obrađena tema „Modeli oglašavanja na internetu“ koja je popraćena teorijskim dijelom i prikazana kako izgleda u praksi. Internet (digitalni) marketing je postao moćan način za jačanje odnosa s kupcima kao iza ostvarenje početne interakcije s potencijalnim budućim kupcima. Digitalno oglašavanje možemo podijeliti u dvije osnovne grupe: direktno marketinško oglašavanje i markiranje. Kako bi digitalni marketing bio uspješan, potrebno je osigurati kvalitetni informativan sadržaj, privlačne oglase, efikasno pozicioniranje na tražilici te privlačenje potencijalnih kupaca na najrelevantniji dio stranice. Najveća prednost digitalnog marketinga jest u tome da je jeftiniji u odnosu na tradicionalne medije dok su nedostaci digitalnog marketinga sporo pronalaženje traženih podataka. Najzapaženiji trendovi u 2020. godini je pad popularnosti Facebook-a i Twitter-a dok očitujemo rast Instagram-a, TikTok-a i Pinterest- a. U Hrvatskoj je i dalje najzastupljenije oglašavanje preko TV-a koji uvjerljivo drži prvo mjesto, dok je zakup internetskog prostora na drugom, a tisak na trećem mjestu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurković, Mate
Modeli oglašavanja na internetu, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
Jurković, M. (2021) 'Modeli oglašavanja na internetu', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurkovi\'{c}, Mate}, year = {2021}, pages = {60}, keywords = {ogla\v{s}avanje, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, tradicionalno ogla\v{s}avanje, internet ogla\v{s}avanje}, title = {Modeli ogla\v{s}avanja na internetu}, keyword = {ogla\v{s}avanje, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, tradicionalno ogla\v{s}avanje, internet ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurkovi\'{c}, Mate}, year = {2021}, pages = {60}, keywords = {advertising, digital marketing, social media networks, traditional advertising, internet advertising}, title = {Online advertising models}, keyword = {advertising, digital marketing, social media networks, traditional advertising, internet advertising}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font