Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1114329

Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda


Mandarić, Doroteja
Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 1114329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda
(Sustainable fashion: The impact of fashion brands' sustainable business on consumer decisions when buying clothing)

Autori
Mandarić, Doroteja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
04.03

Godina
2021

Stranica
74

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
održiva moda ; ekološka moda ; održivo poslovanje ; osviještenost potrošača ; ponašanje potrošača ; održivo potrošačko ponašanje
(Sustainable fashion ; Ecological fashion ; Sustainable business ; Consumer awareness ; Consumer behaviour ; Sustainable Consumption Behavior)

Sažetak
Percepcija, stavovi i ponašanje potrošača prema održivosti i ekološkoj modi istraženi su upitnikom u kojem je sudjelovalo 263 ispitanika, a podaci su analizirani primarno pomoću deskriptivne statistike i korelacijske analize. Središte ovog istraživanja bili su stavovi potrošača prema održivom poslovanju modnih marki. Temeljem provedenog istraživanja utvrđene su razlike između percepcije vlastite informiranosti o održivoj modi među spolovima, gdje se žene smatraju više informiranima od muškaraca. Također, pokazalo se kako potrošači koji pridaju veću važnost održivosti poslovanja modnih marki, pokazuju veću zabrinutost za ekološke probleme te pokazuju pozitivan trend u odlučivanju o kupnji održivih odjevnih proizvoda. Utvrđeno je kako je odnos sudionika prema održivosti modnih marki pozitivan. Ipak, pri definiranju prioriteta kod kupovine odjeće, održivost modne marke ili proizvoda bio je na dnu poretka. To bi moglo značiti da se pozitivan stav ne odražava nužno na stvarno ponašanje potrošača u situacijama kupnje. Rezultati ove studije pružaju bolje razumijevanje različitih čimbenika koji mogu utjecati na ponašanje potrošača u vidu održivosti modnih marki i održivih modnih proizvoda, a time mogu olakšati provedbu relevantnih strategija u modnoj industriji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mandarić, Doroteja
Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
Mandarić, D. (2021) 'Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandari\'{c}, Doroteja}, year = {2021}, pages = {74}, keywords = {odr\v{z}iva moda, ekolo\v{s}ka moda, odr\v{z}ivo poslovanje, osvije\v{s}tenost potro\v{s}a\v{c}a, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, odr\v{z}ivo potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje}, title = {Odr\v{z}iva moda: Utjecaj odr\v{z}ivog poslovanja modnih marki na odluku potro\v{s}a\v{c}a pri kupnji odjevnih proizvoda}, keyword = {odr\v{z}iva moda, ekolo\v{s}ka moda, odr\v{z}ivo poslovanje, osvije\v{s}tenost potro\v{s}a\v{c}a, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, odr\v{z}ivo potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandari\'{c}, Doroteja}, year = {2021}, pages = {74}, keywords = {Sustainable fashion, Ecological fashion, Sustainable business, Consumer awareness, Consumer behaviour, Sustainable Consumption Behavior}, title = {Sustainable fashion: The impact of fashion brands' sustainable business on consumer decisions when buying clothing}, keyword = {Sustainable fashion, Ecological fashion, Sustainable business, Consumer awareness, Consumer behaviour, Sustainable Consumption Behavior}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font