Pregled bibliografske jedinice broj: 1113787
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi // Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split, 3 (2019), 57-69 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1113787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene
književnosti u radu s djecom predškolske dobi
(Kamishibai — A New Narrative Context of Oral
Literature in Working with Preschool Children)
Autori
Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Izvornik
Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split (1330-2957) 3
(2019);
57-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dijete ; kamishibai ; usmena književnost ; pričanje
(child ; kamishibai ; oral literature ; narration)
Sažetak
Kamishibai je u radu prikazan kao novi pripovjedački (izvedbeni) kontekst usmene književnosti u radu s djecom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Književnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Tea-Tereza Vidović Schreiber
(autor)