Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113781

Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava


Dunković, Dario
Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava // Suvremena trgovina, 46 (2021), 1; 6-7 (nije recenziran, uvodnik, stručni)


CROSBI ID: 1113781 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava
(Consumer behaviour is sensitive and it adjusts very well)

Autori
Dunković, Dario

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 46 (2021), 1; 6-7

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, uvodnik, stručni

Ključne riječi
potrošači, tržišne promjene
(cosumers, market changes)

Sažetak
Shopping uz fizičko distanciranje ili virtualno naručivanje robe, unazaduju društveno povezivanje i odvija se bez onih poznatih osjećaja. Da ne nabrajamo sve moguće štetne efekte pandemije na potrošače, važno je kroz temu potrošača prikupiti što više stručnih mišljenja kako ta neizvjesnost, svi ti pritisci i prijetnje pandemije, utječu na potrošnju, život ljudi i gospodarstvo. Počevši kao zdravstvena prijetnja, postala je ekonomska i društvena prijetnja koja je potakla potrošačke promjene i otkrila nove aspekte društvenog ponašanja u koje se infiltriralo digitalno komuniciranje (npr. video meet). Te promjene mogu se opisati i kao poremećaji jer rezultat su rikošetiranja svih tih prijetnji pandemije na blagostanje potrošača. Ponašanje potrošača je osjetljivo i vrlo se dobro prilagođava različitim prijetnjama (npr. recesiji) tako što se mijenjaju svakodnevne rutine, stil i kvaliteta života. Kada se ljudima uzurpira normalan život na koji su navikli, osjećaju se manje sigurno i neizvjesno. Osjećaje u takvom kontekstu mogu pojačati prazne ulice, ispražnjene police u prodavaonicama, maskirana lica poznanika s kojima komuniciraju i tako se počinju zanemarivati dotadašnje životne navike jer se pojavljuju nove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario
Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava // Suvremena trgovina, 46 (2021), 1; 6-7 (nije recenziran, uvodnik, stručni)
Dunković, D. (2021) Ponašanje potrošača je osjetljivo i dobro se prilagođava. Suvremena trgovina, 46 (1), 6-7.
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2021}, pages = {6-7}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}i, tr\v{z}i\v{s}ne promjene}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {46}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a je osjetljivo i dobro se prilago\djava}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}i, tr\v{z}i\v{s}ne promjene} }
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2021}, pages = {6-7}, keywords = {cosumers, market changes}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {46}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Consumer behaviour is sensitive and it adjusts very well}, keyword = {cosumers, market changes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font