Pregled bibliografske jedinice broj: 1113448
Jal Mehta, Scott Daves (eds.) Education in a New Society: Renewing the Sociology of Education. Chicago:The Univeristy of Chicago Press, 2018
Jal Mehta, Scott Daves (eds.) Education in a New Society: Renewing the Sociology of Education. Chicago:The Univeristy of Chicago Press, 2018 // Revija za sociologiju, 48 (2018), 3; 395-399 (domaća recenzija, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1113448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jal Mehta, Scott Daves (eds.) Education in a New
Society: Renewing the
Sociology of Education. Chicago:The Univeristy
of Chicago Press, 2018
Autori
Buzov, Ivanka
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 48
(2018), 3;
395-399
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
sociologija obrazovanja ; novo društvo
(sociology of education ; new society)
Sažetak
Polazeći od recentnih rasprava koje ističu kako su se dosadašnje dominantne analize rase, klase i rodnih razlika u obrazovnim postignućima bavile važnim pitanjima u sociologiji obrazovanja, a koja se odnose na stjecanje statusa i različite pristupe obrazovnim resursima u odnosu na navedena obilježja, urednici ove knjige izabrali su priloge suradnika koji sugeririaju otvarajanje novih perspektivu u skladu s, kako ističu, stvarnim svijetom obrazovanja koji postavlja nova pitanja i razvija nove programe empirijskog istraživanja. Ovaj izbor rasprava, u stvari, za osnovu ima analizu sadržaja vrhunskih časopisa (Sociology of Education, American Journal of Sociology, American Sociological Review, Annual Review of Sociology) uvažavajući postignuća, a posebice razvoj teorijskih pristupa sociologije obrazovanja Colemana, Bella, Bourdieaua, Bowlesa i Gintisa, Meyera i Collinsa, ali urednici ujedno i podsjećaju na malo novog teoretiziranja poslije sedamdesetih godina prošlog stoljeća. U tom smislu izborom radova o ključnim pitanjima i temama iz područja sociologije obrazovanja, podjeljenih u tri poglavlja sa 16 priloga te uvodnikom i zaključkom urednikâ, u knjizi se razmatra razvoj ove discipline od šezdesetih godina 20. stoljeća te tvrdi kako je vrijeme za prepoznavanjem novih “obala” sociološkog razmišljanja o obrazovanju, koja bi otvorila nova pitanja i razvila nove teorije te proširila postojeće i stvorila nove teme empirijskih istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts