Pregled bibliografske jedinice broj: 1113427
Kreativna optimala rehabilitacije slušanja i govora prema verbotonalnoj metodi
Kreativna optimala rehabilitacije slušanja i govora prema verbotonalnoj metodi // 1st International Congress: Person in Medicine and Healthcare - Science and Art [and] 3rd Croatian Congress on Prevention and rehabilitation in Psychiatry with international participation: final programme / book of abstracts / posters
Dubrovnik, Hrvatska, 2013. str. 29-29 (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1113427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativna optimala rehabilitacije slušanja i govora prema verbotonalnoj metodi
(Creative optimun of auditory and speech rehabilitation according to verbotonal method)
Autori
Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
1st International Congress: Person in Medicine and Healthcare - Science and Art [and] 3rd Croatian Congress on Prevention and rehabilitation in Psychiatry with international participation: final programme / book of abstracts / posters
/ - , 2013, 29-29
Skup
1st International Congress: Person in Medicine and Healthcare - Science and Art [and] 3rd Croatian Congress on Prevention and rehabilitation in Psychiatry with international participation
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 18.04.2013. - 21.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
kreativna optimala ; rehabilitacija slušanja i govora ; verbotonalna metoda
(creative optimum ; hearing and speech rehabilitation ; verbotonal method)
Sažetak
Mnogi autori su unazad pedesetak godina istraživali kreativnost i kreativno rješenje problema na svim razinama. Danas još uvijek, mnogi smatraju da se kreativnost odnosi samo na darovitu i kreativnu djecu, dok djecu s teškoćama u razvoju ne percipiraju kao djecu koja posjeduju takav potencijal. Postoje metode kojima se kreativnost kod djece može potaknuti i/ili osvijestiti afiniteti ili čak darovitost, a time istovremeno jačati kognitivne, psihičke, jezično-govorne, taktilne, vizualne, senzorne i motoričke sposobnosti. Osobita važnost poticanja kreativnosti je u tome da učenici s teškoćama razvijaju pozitivan stav prema sebi, ali i okolina takvu djecu doživljava na potpuno drugačiji način: više nije u prvom planu teškoća, već naprotiv, djetetova sposobnost kreativnog izražavanja. Verbotonalna metoda sa svojim postupcima u procesu rehabilitacije djece s teškoćama u slušanju i govoru u Poliklinici SUVAG potiče dijete da koristi sve svoje osjetilne potencijale kako bi izgradilo što kvalitetniju komunikaciju s okolinom ali i da istovremeno razvije sve svoje potencijale koji se odnose na razvoj kreativnosti, a kod neke djece i darovitosti. U radu će se pokazati postupci i dometi učenika oštećena sluha i/ili govora koji se rehabilitiraju po verbotonalnoj metodi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija