Pregled bibliografske jedinice broj: 1113344
Pejzaži potrošačke kulture u socijalističkoj Jugoslaviji
Pejzaži potrošačke kulture u socijalističkoj Jugoslaviji // DaNS, Časopis za arhitekturu i urbanizam, 37 (2019), 85-86; 120-121 (nije recenziran, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 1113344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pejzaži potrošačke kulture u socijalističkoj
Jugoslaviji
(Consumer Culture Landscapes in Socialist Yugoslavia)
Autori
Čavlović, Melita
Izvornik
DaNS, Časopis za arhitekturu i urbanizam (0351-9775) 37
(2019), 85-86;
120-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
potrošačka kultura ; Živorad Janković ; megaforma
(consumerist culture ; Živorad Janković ; megaform)
Sažetak
Ovom se monografijom daje izuzetno vrijedna, duboka i nadasve sveobuhvatna kontekstualizacija gradnje prvog sportsko-trgovačkog kompleksa u Splitu, predstavljenog ovdje za protagonista jednog vrlo specifičnog društvenog, političkog, ekonomskog te svakako ideološkog trenutka kraja 70-ih. Monografijom su do detalja opisani procesi i procedure koje su doveli do fizičkog i programskog propadanja i rastakanja cjelokupnog kompleksa radi koje se ova monografija čita poput uzbudljive povijesne ili stručne čitanke s, još uvijek, neizvjesnim fabularnim raspletom. Ambicija kolektiva Motel Trogir ovoga je puta nadišla nacionalne granice te je s mrežom suradnika, istraživača i entuzijasta problem zaštite arhitektonske modernističke baštine postavila i obradila na način koji je aktualan i bitan vremenu u kojem živimo. Ukoričeno izdanje raznovrsnih stručnjaka širim pristupom temi pridobit će i novu publiku, onu izvan uskih i disciplinarno ograničenih strukovnih grupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam