Pregled bibliografske jedinice broj: 1113281
Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja
Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1113281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentske percepcije procesa traženja informacija
i primjena strategija učenja
(Students' perceptions of the information search
process and application of learning strategies)
Autori
Grdović, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
26.02
Godina
2021
Stranica
81
Mentor
Juric, Mate
Ključne riječi
proces traženja informacija ; ISP model ; strategije učenja ; korištenje knjižnice ; Google generacija ; motivacija
(information search process ; ISP model ; learning strategies ; library use ; Google generation ; motivation)
Sažetak
Kako bi studenti koristili potrebne informacije, prvo ih pronalaze i dobivaju, bilo to slučajno ili s namjerom. Kompetencije učinkovitog pretraživanja informacija mogu se definirati kao skup znanja i vještina pojedinca u traženju informacija u bazama podataka, pomoću kataloga, u knjižnicama i drugim informacijskim izvorima. U radu su opisani značajni modeli informacijske pismenosti s posebnim osvrtom na Kulhlthauin model procesa traženja informacija. Studenti traže informacije za potrebe pisanja zadaća i za potrebe učenja. Pritom koriste niz navika i strategija. Strategije učenja su načini na koje studenti upravljaju procesom učenja na temelju poznavanja svojih sposobnosti, znanja o zadacima koje moraju izvršiti, te na temelju vještina koje im pripomažu prilikom usvajanja novog gradiva. Između ostalog, strategije učenja obuhvaćaju određivanje ciljeva i planiranje unutar akademskih obveza. Također, obuhvaćaju organiziranje informacija prilikom procesa učenja koje se sastoji od metoda učenja koje sami odabiru, a kasnije i primjenjuju. Rad prikazuje istraživanje o studentskim navikama učenja i ponašanja prilikom procesa traženja informacija za potrebe pisanja studentskih zadaća. Istraživanje je provedeno pomoću online ankete, a sudionici su studenti Sveučilišta u Zadru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti