Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113281

Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja


Grdović, Paula
Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1113281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja
(Students' perceptions of the information search process and application of learning strategies)

Autori
Grdović, Paula

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za informacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
26.02

Godina
2021

Stranica
81

Mentor
Juric, Mate

Ključne riječi
proces traženja informacija ; ISP model ; strategije učenja ; korištenje knjižnice ; Google generacija ; motivacija
(information search process ; ISP model ; learning strategies ; library use ; Google generation ; motivation)

Sažetak
Kako bi studenti koristili potrebne informacije, prvo ih pronalaze i dobivaju, bilo to slučajno ili s namjerom. Kompetencije učinkovitog pretraživanja informacija mogu se definirati kao skup znanja i vještina pojedinca u traženju informacija u bazama podataka, pomoću kataloga, u knjižnicama i drugim informacijskim izvorima. U radu su opisani značajni modeli informacijske pismenosti s posebnim osvrtom na Kulhlthauin model procesa traženja informacija. Studenti traže informacije za potrebe pisanja zadaća i za potrebe učenja. Pritom koriste niz navika i strategija. Strategije učenja su načini na koje studenti upravljaju procesom učenja na temelju poznavanja svojih sposobnosti, znanja o zadacima koje moraju izvršiti, te na temelju vještina koje im pripomažu prilikom usvajanja novog gradiva. Između ostalog, strategije učenja obuhvaćaju određivanje ciljeva i planiranje unutar akademskih obveza. Također, obuhvaćaju organiziranje informacija prilikom procesa učenja koje se sastoji od metoda učenja koje sami odabiru, a kasnije i primjenjuju. Rad prikazuje istraživanje o studentskim navikama učenja i ponašanja prilikom procesa traženja informacija za potrebe pisanja studentskih zadaća. Istraživanje je provedeno pomoću online ankete, a sudionici su studenti Sveučilišta u Zadru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mate Juric (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grdović, Paula
Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
Grdović, P. (2021) 'Studentske percepcije procesa traženja informacija i primjena strategija učenja', diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grdovi\'{c}, Paula}, year = {2021}, pages = {81}, keywords = {proces tra\v{z}enja informacija, ISP model, strategije u\v{c}enja, kori\v{s}tenje knji\v{z}nice, Google generacija, motivacija}, title = {Studentske percepcije procesa tra\v{z}enja informacija i primjena strategija u\v{c}enja}, keyword = {proces tra\v{z}enja informacija, ISP model, strategije u\v{c}enja, kori\v{s}tenje knji\v{z}nice, Google generacija, motivacija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grdovi\'{c}, Paula}, year = {2021}, pages = {81}, keywords = {information search process, ISP model, learning strategies, library use, Google generation, motivation}, title = {Students' perceptions of the information search process and application of learning strategies}, keyword = {information search process, ISP model, learning strategies, library use, Google generation, motivation}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font